داعش: نبرد بزرگ به زودی در شام آغاز می‌شود! / حمله شیمیایی به جنوب تکریت :



آغاز عملیات بزرگ آزادسازی موصل از دست داعش , حمله داعش به ایران , حمله داعش به کرمانشاه

پایان نشست پاریس با صدور بیانیه/ داعش: نبرد بزرگ به زودی در شام آغاز می‌شود!
تا زمان پیروزی بر باطل راه خود را ادامه خواهیم داد

نشست پاریس برای مقابله با داعش با صدور بیانیه‌ای در حمایت از عراق و ضرورت اقدام جهانی علیه تروریسم به کار خود پایان داد.

وزیرخارجه فرانسه در پایان نشست پاریس گفت: ما به دنبال ایجاد یک ائتلاف جامع برای رویارویی با داعش بوده و هستیم و به تلاش‌ها برای نیل به این هدف تا از بین بردن این گروه تروریستی ادامه می‌دهیم. لوران فابیوس ادامه داد: داعش نه دولت است و نه کشور و نه نماینده‌ای برای دین اسلام، لذا از این پس با توجه به ماهیت این گروه از عبارت "دولت اسلامی" برای داعش استفاده نخواهد شد و همان واژه "داعش "معرف این گروه خواهد بود. این گروه تنها نهادی خطرناک برای جهان است که همه در نشست امروز متفق‌القول بودند که باید به هر طریقی مانع از فعالیت آن شد. این گروه تروریستی حامل یک ایدئولوژی خطرناک است و معتقد است که هر کس که با این گروه همراه نباشد باید از بین برود.

فابیوس گفت: نه تنها عراق و سوریه بلکه خاورمیانه و تمام جهان در معرض تروریسم این گروه افراطی قرار دارند و ما ابتدا باید اقدامات این گروه را متوقف کنیم و سپس آن را کاملا از بین ببریم. از بین بردن ساختاری همانند داعش نیازمند وقت است و جامعه جهانی نیز باید به شکلی هماهنگ برای از بین بردن این گروه فعالیت کند. در نشست پاریس از لحاظ امنیتی، سیاسی و مسائل بشردوستانه تحولاتی پیرامون عراق و گروه تروریستی داعش را بررسی کردیم و مقرر شد که به ارائه کمک‌ها به هم پیمانان عراقیمان ادامه دهیم. باید مانع از ارسال پول و اعزام نیرو به گروه‌های تروریستی در سطح جهان شد. به دعوت بحرین نشستی برای این اقدام و جلوگیری از سرازیر شدن تروریست‌ها از سوریه و 80 کشور جهان برگزار می‌شود. نشست پاریس نشستی مثبت و فعال بود و به نتایج بسیار خوبی دست یافتیم.

داعش دین و قومیت نمی‌شناسد
وزیر خارجه عراق نیز با تشکر از فرانسه برای میزبانی و مطرح کردن نشست مذکور گفت: در نشست پاریس تفاهم بسیار بالایی وجود داشت و همگان بر ضرورت مبارزه با داعش تاکید کردند. ابراهیم جعفری گفت: ما در این نشست دیدیم که دولت عراق در رویارویی با داعش و تروریسم تنها نیست و همگان فهمیدند که هیچ کشوری در برابر داعش بدون کمک و همکاری بین‌المللی رها نمی‌شود. ما از لحاظ نظامی، سیاسی، امنیتی و انسانی پیامدهای حضور داعش در سوریه را مورد بررسی قرار دادیم. داعش دین و قومیت نمی‌شناسد ما بیش از یک میلیون و 800 هزار آواره در عراق داریم که نیازمند کمک هستند و در کنفرانس پاریس بر حمایت از آن‌ها تاکید شد. وی در پایان گفت: گروه‌های سیاسی در عراق نیز همگی برای رویارویی با داعش متفق القول هستند و تلاش‌هایی را برای رویارویی با این گروه و تقویت وحدت داخلی آغاز کردند.

داعش: نبرد بزرگ به زودی آغاز می‌شود!
گروه داعش در واکنش به تشکیل ائتلاف آمریکایی-عربی ضد داعش، اعلام کرد که همه کشورهای جهان را مورد هدف حملات تروریستی قرار می‌دهد. داعش که اخیرا کمتر در شبکه‌های اجتماعی حاضر شده بود و برخی کم شدن فعالیت این گروه در فضای مجازی را سکوت داعش توصیف کرده بودند، در تازه ترین بیانیه‌ای که در صفحه خود در منتشر کرده به ائتلاف ضد داعش واکنش نشان داده است.

روزنامه مصری «الدستور»، گزارش داد که داعش در بیانیه‌ای اعلام کرده است که این گروه رشته‌‌ای از عملیات‌ها را در کشورهایی که حمایت خود از ائتلاف آمریکا علیه داعش را اعلام کرده‌اند به ویژه کشورهای عربی اجرا خواهد کرد. این گروه مدعی شده که با وجود همه ائتلاف‌ها باقی خواهد ماند و وعده داده که نبرد بزرگ با مسیحیان در شام (سوریه) به زودی آغاز می‌شود.

در این بیانیه خطاب به کشورهای عضو ائتلاف آمده است: داعش با وجود تهدیدات، توطئه‌ها و کینه ورزی‌های شما تا ابد و برپایی قیامت باقی خواهد ماند. ما سربازان خداوند هستیم تا زمان پیروزی بر باطل راه خود را ادامه خواهیم داد چرا که راه ما همان راه استقامت است و ما بالاخره پرچم اسلام را به اهتراز در می‌آوریم!

داعش خطاب به اعضای خود نیز از آنها خواسته تا همچنان به بمب‌گذاری‌ها، سر بریدن و پی‌گیری اهداف خود ادامه دهند و وعده داده است که "حماسه بزرگ شام علیه اروپا و مسیجیان" نزدیک است. در بخش دوم این ویدئو پرچم‌های اسرائیل، آمریکا،‌ انگلیس،‌ آلمان و عربستان مقابل پرچم داعش قرار گرفته و در بیانیه گفته شده که این جنگ بزرگ به زودی در شام اتفاق خواهد افتاد و دولت اسلامی (داعش) در آن پیروز میدان خواهد بود.

 

------------------------

حمله شیمیایی داعش به جنوب تکریت

خبرگزاری ˈالبغدادیه نیوزˈ از حمله شیمیایی گروه تروریستی داعش به «ضلوعیه» در جنوب تکریت خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از این خبرگزاری، در این حمله که عصر امروز (دوشنبه) با موشک های حاوی گاز کلر انجام شد، افزون بر 60 تن دچار خفگی و مسمومیت شده اند.

اهالی ضلوعیه خواستار اقدام فوری دولت برای رساندن مصدومان این حمله به بیمارستان های بغداد شدند.

منطقه ضلوعیه در جنوب تکریت نزدیک دوماه است که توسط تروریست های داعش در محاصره است.

گروه تروریستی داعش که با حمایت غرب و برخی از کشورهای عربی منطقه ایجاد شده، در سوریه و عراق مرتکب جنایات هولناکی شده است.


ویدیو : داعش: نبرد بزرگ به زودی در شام آغاز می‌شود! / حمله شیمیایی به جنوب تکریت