داعش فوتبال یورو 2016 را زیر نظر دارد : رئیس سازمان اطلاعات داخلی آلمان گفته ...



نتایج فوتبال یورو 2016 , نتایج، جدول رده بندی و زمان برگزاری مسابقات فوتبال یورو 2016 , پیش بینی فوتبال یورو 2016

رئیس سازمان اطلاعات داخلی آلمان گفته است که گروه تروریستی داعش، رقابت های فوتبال یورو 2016 را برای حمله احتمالی زیر نظر دارد

رئیس سازمان اطلاعات داخلی آلمان گفته است که گروه تروریستی داعش، رقابت های فوتبال یورو 2016 را برای حمله احتمالی زیر نظر دارد هرچند که در حال حاضر شواهد محکمی در مورد طرح ریزی یک حمله از سوی این گروه در دست نیست.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رویترز از برلین، این اظهار نطر «هانس گئورگ ماسن» رئیس اداره فدرال دفاع از قانون اساسی پس از آن ایراد شد که رئیس سازمان جاسوسی فرانسه اعلام کرد که شبه نظامیان داعش خود را برای سلسله حملات بمب گذاری علیه جمعیت های بزرگ در فرانسه مهیا می کنند.

فرانسه که در آن گروه های تروریستی در حملات هماهنگ به کافه ها، رستوران ها و یک ورزشگاه فوتبال و یک تالار موسیقی در پاریس 130 نفر را کشته اند، میزبان مسابقات فوتبال یورو 2016 خواهد بود؛ این رقابت ها از دهم ژوئن شروع می شود و یک ماه در 10 ورزشگاه سراسر این کشور ادامه خواهد یافت.

ماسن به روزنامه 'راینیش پست' گفت : 'ما می دانیم که داعش جام ملت های اروپا را زیر نظر دارد.'


به گفته وی، هرچند که شواهد قوی و محکمی در مورد برنامه ریزی یک حمله وجود ندارد ولی پس زمینه پرسر و صدا و نشانه های فزاینده ای در این مورد وجود دارد که داعش، القاعده یا جبهه النصره قصد حمله علیه اهداف غربی را دارند.

انتظار می رود که حدود 2.5 میلیون تماشاگر در 51 بازی 24 تیم حاضر در یورو 2016 حضور داشته باشند؛ همچنین 'مناطق تماشاگر' برای جمعیت هایی که خواستار دیدن بازی ها از صفحات بزرگ تلویزیونی در شهرهای بزرگ هستند، ایجاد خواهد شد.


ویدیو : داعش فوتبال یورو 2016 را زیر نظر دارد