داستان عاشقی پیرانه سر نیکول کیدمن+ تصاویر : داستان عاشقی پیرانه سر نیکول کیدمن+ ...



داستان عاشقی پیرانه سر نیکول کیدمن+ تصاویر
هنوز هم ما، اغلب، گمان می کنیم جهان به کام ستارگان است و هیچ غم ندارند و هر چه بخواهند به راحتی بدست می آورند؛ حداقل، یکی از تجربیات نیکول کیدمن، خلاف این را می گوید.

نیکول کیدمن , فیلم های نیکول کیدمن , عکس های نیکول کیدمن


«بعد از اولین ملاقاتمان، احساس کردم دوستم ندارد!» این حرفی است که ستاره استرالیایی- آمریکایی هالیوود در یک برنامه تلویزیونی زده است.
وی در این برنامه گفته: 4 ماه طول کشید تا به من زنگ زد. از او پرسیدم: «دوستم نداری؟» گفت:« چرا، ولی باید به یک نفر دیگر هم فکر می کردم. باید پسرم را هم در مساله وارد می کردم و بعد تصمیم می گرفتم».
مجری از کیدمن پرسید: این 4 ماه چطور بود؟
و جواب شنید: سخت و طولانی!
این بخشی از ماجرای آشنایی و ازدواج کیدمن با  کیث اربن، خواننده ی کانتری استرالیایی، است.

عکس نیکول کیدمن , نیکول کیدمن لخت , بیوگرافی نیکول کیدمن nicole kidman

عکسهای نیکول کیدمن , نیکول کیدمن بالای دریاچه , فیلمی با چشمانی کاملا بسته با بازی نیکول کیدمن

داستان تجاوز 30 مرد قاچاقچی به زن نگون بخت تصاویر , اعتراض به حضور نیکول کیدمن در خطوط هوایی عربی عکس , لیلا حاتمی و نیکول کیدمن

داستان عشق عاشقی چیست , داستان , داستان کوتاه

زندگی نامه نیکول کیدمن
پدر او یک ایرلندی و مادرش یک اسکاتلندی بود، که هر دو در استرالیا به دنیا آمده بودند. اما نیکول در هونولولو هاوائی (ایالات متحده آمریکا) متولد شده‌است و به همین دلیل دارای دو ملیت آمریکایی و استرالیایی می‌باشد. پدرش «آنتونی» (به انگلیسی: Dr. Antony David Kidman)‏ متخصص شیمی بالینی بود و مادرش "جانل آن (به انگلیسی: Janelle Ann)‏ آموزشیار پرستار بود.
در سال ۱۹۷۳ میلادی یعنی در ۶ سالگی نیکول، آنها به واشنگتن دی.سی جهت ادامه تحقیقات پدر نیکول درباره سرطان سینه سفر کردند که نیکول در آنجا اولین نقش خود را در جشن کریسمس تجربه کرد
او تاکنون دو بار ازدواج کرده نخست با تام کروز (به انگلیسی: Tom Cruise)‏ در سال ۱۹۹۰ بود آنها دو فرزند به نام‌های ایزابلا جین (۱۹۹۲) و کانر آنتونی (۱۹۹۵) را به فرزند خواندگی قبول کردند. این ازدواج در سال ۲۰۰۱ به جدایی کشیده شد.دومین ازدواج وی با کیث اربن (به انگلیسی: Keith Urban)‏ خواننده ی کانتری استرالیایی در ۲۵ ژوئن سال ۲۰۰۶ است. (منبع: ویکی پدیا)

rouzegareno.ir

 

 

 

 


ویدیو : داستان عاشقی پیرانه سر نیکول کیدمن+ تصاویر