داستان خواستگار هلندی «مهند»! : اخبار فرهنگی - داستان خواستگار هلندی «مهند»! مسخره ...



اخبار فرهنگی - داستان خواستگار هلندی «مهند»!

مسخره است که الان در این وضعیت تابلو که همه مهند را از حفظ هستند، تازه از اینکه او که بود و از کجا آمد و چه کرد و... بنویسیم چون تا بگویی مهند، برایت می‌گویند: «کیوانچ تاتلیتوج (Kıvanç Tatlıtuğ) متولد 27 اکتبر 1983 (5 آبان 1362) یک بازیگر و مدل ترکیه‌ای است.

 احتمالا خیلی آدم‌های بی‌مزه‌ای هستیم اگر بخواهیم برای‌تان از زندگی کیوانچ تاتلیتوج (همان آقای مهند محبوب) و باپوزش بابت کد دادن که ایشان چه کسی است، به ادامه مطلب توجه بفرمایید: بله، مسخره است که الان در این وضعیت تابلو که همه مهند را از حفظ هستند، تازه از اینکه او که بود و از کجا آمد و چه کرد و...

 

بنویسیم چون تا بگویی مهند، برایت می‌گویند: «کیوانچ تاتلیتوج (Kıvanç Tatlıtuğ) متولد 27 اکتبر 1983 (5 آبان 1362) یک بازیگر و مدل ترکیه‌ای است. کیوانچ تاتلیتوج در شهر آدانا (Adana) واقع در جنوب ترکیه متولد شد.

 

او 4 خواهر و برادر دارد. نام کیوانچ (Kıvanç) در ترکی به معنای غرور است و تاتلیتوج (Tatlıtuğ) ترکیبی از 2 واژه ترکی تاتلی (Tatlı) به معنای شیرین و توج (tuğ) به معنای دم اسب است. تاتلیتوج اصالتا بوسنیایی است. کیوانچ توسط خانواده‌اش به مدرسه خصوصی Yenice Çağ فرستاده شد و آنجا بود که در بسکتبال پیشرفت کرد و سرآمد همگان شد.

 

با توجه به بیماری پدرش، کیوانچ و خانواده‌اش به استانبول نقل مکان کردند و از این‌رو پدرش توانست تحت درمان مناسب‌تری قرار بگیرد. در استانبول او به‌عنوان یک بسکتبالیست آماتور به باشگاه ورزشی Fenerbahçe Ülker پیوست.

 

بعد همین‌طور که تو از این حافظه و پشتکار در به خاطر سپردن جزئیات زندگی یک بازیگر با دهان باز مشغول تماشای راوی هستی، درست مثل یک فایل ورود که در کامپیوتر شخصی مشغول مطالعه‌اش هستی، ادامه می‌دهد:

داستان , داستان کوتاه , داستان سکس


جوایز:
بهترین مدل ترکیه (2002)

بهترین مدل جهان (2002)

پروانه طلایی برای بهترین بازیگر (2009) و در انتها راوی این قصه یادش می‌آید که نکته‌ای مهم را درباره مهند از قلم – اینجا البته زبان – انداخته است و می‌گوید: راستی! قد: 190 سانتی‌متر

فعالیت شغلی:
تاتلیتوج پس از اینکه مادرش عکس‌هایش را برای آژانس مدلینگ Gaye Sökmen فرستاد به استخدام این آژانس درآمد. او جایزه «بهترین مدل ترکیه» را در جشن مدلینگ گرفت و برای بردن «بهترین مدل جهان» راهی مراسم  بین‌المللی جشن مدلینگ (اکتبر 2001) شد.

 

از آن زمان به بعد کیوانچ به‌عنوان یک مدل و بازیگر حرفه‌ای مشغول به‌کار است. کیوانچ همچنین چند جشن و شو را میزبانی کرده است. درخشش در نقش Mehmet Şadoğlu در Gümüş نقطه عطفی در زندگی حرفه‌ای تاتلیتوج بود. او در فیلم کمدی «Amerikalılar Karadeniz’de2» به کارگردانی Kartal Tibet ایفای نقش کرده است.

 

او همچنین در نمایش‌های دیگری از جمله «Menekşe ile Halil» با بازی در کنار Sedef Avcı درخشیده است. در آخرین سریال تلویزیونی خود «Aşk-ı Memnu» کیوانچ با برن سات نقش یه آدم خودخواه عیاش را بازی کرده که چشمش دنبال زن جوان و زیبای عمویش است.

 

او «جایزه پروانه طلایی بهترین بازیگر نقش اول مرد» را برای درخشش در عشق ممنوع (Aşk-ı Memnu) دریافت کرد. کیوانچ از 2005 تا 2009 با Azra Akın، بانوی شایسته جهان در سال 2002 و از اوایل 2009 تا آگوست 2009 با بازیگر زن Meltem Cumbul نامزد بوده است. او با İdil Fırat، دختر Önder Fırat میلیونر نیز نامزد بوده است اما آنها ورشکست شده‌اند.

 

کیوانچ در سال 2011 با سریال شمال و جنوب (Kuzey Güney) به تلویزیون بازگشت. به‌دلیل محبوبیت بسیارش در دنیای عرب به او لقب «براد پیت خاورمیانه» را داده‌اند، چرا که بسیاری از سریال‌هایی که وی در آنها بازی کرده است پس از پخش اصلی در ترکیه برای پخش به جهان عرب فرستاده شده است.

 

در جولای 2009 طبق یک نظرسنجی انجام شده توسط روزنامه ترکی Hürriyet او به‌عنوان «جذاب‌ترین مرد زنده ترکیه» انتخاب شد. اینجای قصه چون به هرحال ما هم آدم هستیم و آدم ناگزیر از نفس کشیدن – حتی در دشوارترین لحظه‌ها – نفسی عمیق همان با کلمه «عججججججججججججججب!» را از سینه بیرون می‌دهیم و طرف هم نمی‌گیرد که این عجب به خودش است، نه به زندگی آقای مهند! و به این ترتیب برای ادامه روایتش تحریک می‌شود و ...

وقتی ملکه به خواستگاری مهند می‌رود!
پس از اینکه با هم مروری کردیم بر زندگی آقای مهند محبوب براساس مدرک فوق‌لیسانس مهندشناسی در ایران، نوبت به اصل ماجرا می‌رسد که اتفاقا متناسب با موضوع جلد این شماره مجله ایده‌آل است.

 

این نکته‌ای است احتمالا فراتر از همان مدرک فوق‌لیسانس در زمینه مهندشناسی که الان برای‌تان رو می‌کنیم: این خبر را حتما در سایت‌های مختلف خوانده‌اید که «کیوانچ تاتلیتوج، بازیگر سرشناس ترکیه‌ای که اخیرا در سریال عشق ممنوع در نقش مهند هنرنمایی بسیار خوبی از خود نشان داد، تصمیم دارد با نامزدش که عنوان ملکه زیبایی جهان را یدک می‌کشد، ازدواج کند. به گزارش رسانه‌های ترکی زبان، مهند خانواده خود را در جریان این تصمیم قرار داده است.

 

ولی شما این را نمی‌دانید که رابطه مهند با نامزد هلندی‌اش به سال 2002 هنگام انتخاب ملکه زیبایی جهان برمی‌گردد. اما در سال 2008 از یکدیگر جدا شدند و پس از مدتی دوباره با یکدیگر آشتی کردند و اکنون نیز قصد ازدواج با هم را دارند.

در این فاصله – جدایی در سال 2002 و بازگشت به رابطه در سال 2008- چه اتفاقی رخ داد؟! ماجرا از این قرار است که خانم ملکه زیبایی جهان پس از جدایی دچار افسردگی‌های طبق معمول فیلم‌های عاشقانه شد و باقی ماجرا اما ... نکته مهم اینکه این دختر هلندی راهی برخلاف روند همیشگی فیلم‌های عاشقانه را طی کرد و جسورانه دنبال خواسته‌اش رفت. طبق گزارش رسانه‌های ترکیه، این ازدواج حاصل درخواست ملکه زیبایی جهان از بازیگر سرشناس ترکیه‌ای است و جالب اینکه ملکه زیبایی جهان هیچ مشکلی با انتشار این نکته در مطبوعات ترکیه‌ای هم ندارد.

 

او در گفت‌وگویی کوتاه با یکی از نشریه‌های ترکیه، درباره درخواست ازدواج از کیوانچ تاتلیتوج، گفته است: به خوبی می‌دانم و حتی گاهی می‌شنوم که هر دختری در جهان صاحب جایگاه و شهرت من باشد، هرگز، حتی در احساسی‌ترین شرایط نسبت به مرد مورد علاقه‌اش ابراز علاقه نمی‌کند اما من هیچ مشکلی با مسیری که برای رسیدن به کیوانچ طی کرده‌ام، ندارم.

 

من یک دوره نامزدی با او را گذرانده بودم و با گذشت زمان به این نتیجه رسیدم که او تنها مرد در جهان است که می‌توانم کنارش احساس آرامش داشته باشم. او ارزش این کار را داشت، می‌خواهم بگویم من حتی افتخار می‌کنم که این ازدواج به درخواست رسمی من از کیوانچ به واقعیت می‌پیوندد.

اخبار فرهنگی - مجله زندگی ایده آل،برترینها

 


ویدیو : داستان خواستگار هلندی «مهند»!