داستان جدایی کانیه از کیم! : اگر چه در ماه های اخیر شایعه های بسیاری در مورد ...


اگر چه در ماه های اخیر شایعه های بسیاری در مورد اختلاف شدید بین «کیم کارداشیان» و «کانیه وست» منتشر شده است، با این حال وست ظاهرا راهی یافته که نشان می دهد خبرهای مربوط به جدایی آنها چندان صحت ندارد. روزنامه هفت صبح: اگر چه در ماه های اخیر شایعه های بسیاری در مورد اختلاف شدید بین «کیم کارداشیان» و «کانیه وست» منتشر شده است، با این حال وست ظاهرا راهی یافته که نشان می دهد خبرهای مربوط به جدایی آنها چندان صحت ندارد.

پنجم دسامبر بود که کارداشیان دومین فرزندش را به دنیا آورد؛ پسری که اسم «سنت» را برایش انتخاب کردند تا در کنار خواهرش که «تورت» نام دارد، صاحب یکی از عجیب ترین اسم ها شود!

داستان جدایی بارسلونا و ریال , داستان های زیبا از عشق و جدایی , داستان های جدایی عاشقانه

منابع نزدیک به وست گفته بودند که او از اینکه صاحب پسری شده بسیار خوشحال است و این خوشحالی چنان بوده که او حالا می گوید دوست دارد باز هم خانواده اش را بزرگتر کند. نست 38 ساله گفته است، دلش می خواهد فرزند سومی هم از کارداشیان داشته باشد.

این در حالی است که کارداشیان در زمان بارداری دوم مشکلات بسیاری داشت و همین وضعیت باعث شد که این سلبریتی الکی در مصاحبه ای بگوید حاملگی بدترین تجربه زندگی اش بوده است!

او به «پی پل» گفته بود: «می خواهم صادق باشم؛ وقتی حامله بودم حتی از یک لحظه زندگی ام لذت نبرد.م» ظاهرا آقای وست در رسیدن به هدف خود راه سختی پیش رو دارد!

اگر چه در ماه های اخیر شایعه های بسیاری در مورد اختلاف شدید بین «کیم کارداشیان» و «کانیه وست» منتشر شده است، با این حال وست ظاهرا راهی یافته که نشان می دهد خبرهای مربوط به جدایی آنها چندان صحت ندارد.


ویدیو : داستان جدایی کانیه از کیم!