دادگستری کرمانشاه: سارقان بدانند روند قطع ید با قاطعیت ادامه خواهد یافت :



 

 

 

ادامه داستان ری داناوان فصل 5 خواهد داشت؟ , سفر ایرانی ها به تایلند، 30 درصد افزایش خواهد یافت , دادگستری

 

بحث کنترل اراذل اوباش که به شکل چاقو کشی، قمه کشی و اربده کشی انجام می گیرد از اصلی ترین برنامه های در دست اجرا است، چرا که ریاست قوه قضاییه عنوان داشته اند که اگر چاقو کشی موجب اخلال در نظم جامعه شود به عنوان محاربه قابل پیگیری است.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه در جلسه شورای قضایی استان از برخورد جدی و قاطع با اخلالگران آسایش و امنیت مردم خبر داد.

الهیار ملکشاهی در جلسه شورای قضایی استان کرمانشاه که شب پنجم دی ماه در محل اداره کل زندان‌های استان برگزار شد، اظهاركرد: در جلسه گذشته شورای قضایی استان، در جهت هرچه بهتر اجرا شدن قانون هدفمند کردن یارانه‌ها، تصمیمات مناسبی اتخاذ شد که همگی آن ها توسط دادستان و تغزیرات حکومتی به اجرا درآمدند.

وی ادامه داد: خوشبختانه مردم استان کرمانشاه از اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها استقبال ویژه‌ای کردند و ما هیچ گونه مورد تخلف خاصی در این رابطه ندیدیم.

ملکشاهی در ادامه با اشاره به برخورد قاطع و قانونمند با افرادی که موجب اخلال و ناامنی در جامعه می شوند، گفت: بحث ناامنی روانی که بیشتر از سرقت ناشی شده، باعث شده که مردم آرامش روانی مناسبی در این رابطه نداشته باشند، لذا در دستگاه قضایی تصمیم گرفته شد که با پدیده منفی سرقت به صورت ویژه و قاطع برخورد شود.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه، گفت: در این راستا در طول 20 روز گذشته احکام بسیاری هم چون قطع ید یکی از سارقین سابقه دار با حضور خانواده مالباختگان و دیگر زندانیان جرایم سرقت در محل زندان مرکزی کرمانشاه اجرا شد و مجرمین بدانند که این روند قطع ید با قاطعیت ادامه خواهد یافت.

رییس شورای قضایی استان کرمانشاه، اظهاركرد: بحث کنترل اراذل اوباش که به شکل چاقو کشی، قمه کشی و اربده کشی انجام می گیرد از اصلی ترین برنامه های در دست اجرا است، چرا که ریاست قوه قضاییه عنوان داشته اند که اگر چاقو کشی موجب اخلال در نظم جامعه شود به عنوان محاربه قابل پیگیری است.

وی افزود: یکی دیگر از مباحثی که در دستور کار جدی و برخورد قاطع دستگاه قضایی قرار گرفته بحث مواد مخدر است که اصلاحیه جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام در این خصوص بیان می کند که هیچ ماده روان گردانی از شمول قانون خارج نیست و خوشبختانه خلاء قانونی در این خصوص رفع شده است.

ملکشاهی یادآور شد: برخورد جدی و قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار قوه قضاییه قرار گرفته و از این پس برای این مجرمین شدیدترین نوع مجازات ها را در نظر خواهیم گرفت...../تحلیل:عصرایران


ویدیو : دادگستری کرمانشاه: سارقان بدانند روند قطع ید با قاطعیت ادامه خواهد یافت