دادستان تهران:پرونده جهرمی در دست تحقیق است : دادستان تهران:پرونده جهرمی در ...



دادستان تهران:پرونده جهرمی در دست تحقیق است

دادستان تهران گفت:در پرونده رسیدگی به فساد بزرگ مالی که پرونده ملی و بزرگی است هیچ کس مصونیت از تعقیب ندارد .

به گزارش واحد مرکزی خبر ، آقای دولت آبادی در پایان دادگاه روزیکشنبه رسیدگی به پرونده فساد بزرگ مالی در جمع خبرنگاران گفت: امروز دادگاه بسیار خوبی بود و دفاعیات خوبی انجام شد .

وی گفت : درباره اظهارات متهم ردیف اول که با نام بردن برخی اسامی اعلام کرده بود در تحقیقات نقصانی وجود دارد باید بگویم من اولین بار بود که این اسامی را می شنیدم و حتما آن را پیگیری خواهم کرد البته پس از مشورت با دوستان اعلام شد که برخی ازافرادی که نام برده شدند پرونده هایشان مفتوح است و بررسی می شود و توضیحات بیشتر را در جلسات بعدی اعلام می کنیم .

جعفری دولت آبادی با تاکید بر اینکه دادستانی با تمام قوا تا این لحظه بدون وقفه کار کرده گفت : ممکن است از نظر متهم نقصی باشد اما دادستانی در این پرونده کم نگذاشته و اگر ادعایی باشد بررسی میشود .

وی در ادامه افزود : پرونده های مفتوح زیادی داریم که به تدریج برای ان کیفرخواست صادر میشود .

وی گفت : کیفرخواست اقای خاوری هم دیروز صادر شد و پرونده ایشان بزودی روی میز محاکمه قرار می گیرد .

دولت ابادی که در پاسخ به این سوال که ایا پرونده چهره هایی که در نظام شناخته شده اند به صورت علنی رسیدگی می شود و یا غیر علنی گفت : تشخیص علنی بودن و یا غیر علنی بودن با محکمه است .

دادستان تهران گفت : پرونده اقای جهرمی در دست تحقیق است و امیدواریم با تکمیل تحقیقات این پرونده به دادگاه می اید .

وی اضافه کرد : در اظهارات قبلی تاکید کردیم دادستانی برای هیچکس مصونیت ویژه ای قائل نیست و تمام کسانی که در این پرونده نقش داشته اند ودلایل متقن درپرونده شان موجود باشند حتما تعقیب خواهند شد .

وی در پاسخ به این سوال که ایا برای نمایندگان مجلس هم همینطور است گفت : درباره نمایندگان مجلس هم کسانی که وجهی را دریافت کرده اند و یا دلایل اتهامی برای انها باشد همین طور خواهد بود ./الف


ویدیو : دادستان تهران:پرونده جهرمی در دست تحقیق است