خیلی شیک ورزش کنید : ورزش کردن و باشگاه رفتن در حوصله بسیاری از ما نیست اما ...


ورزش کردن و باشگاه رفتن در حوصله بسیاری از ما نیست اما اگر شما از آن دسته خانم‌هایی هستید که به نحوه لباس پوشیدن خودتان اهمیت می‌دهید، می‌توانید از این ترفند برای علاقه‌مند شدن به ورزش و ایجاد انگیزه برای باشگاه رفتن استفاده کنید.
مجله زندگی ایده آل: ورزش کردن و باشگاه رفتن در حوصله بسیاری از ما نیست اما اگر شما از آن دسته خانم‌هایی هستید که به نحوه لباس پوشیدن خودتان اهمیت می‌دهید، می‌توانید از این ترفند برای علاقه‌مند شدن به ورزش و ایجاد انگیزه برای باشگاه رفتن استفاده کنید. دنیای لباس‌های ورزشی، دنیای متنوع و رنگارنگی است که می‌توانید ست‌های زیبایی برای خودتان تدارک ببینید. برای شروع ما برای شما پیشنهاداتی داریم:

پرانرژی باشید

1- در مورد لباس‌های ورزشی به اندازه زیبایی این لباس‌ها، کیفیت آنها هم اهمیت دارد چون باید از جنس پارچه‌های مرغوبی باشند که هنگام عرق کردن پوست شما را دچار حساسیت نکنند؛ پس هنگام خرید این نکته را فراموش نکنید. برای بلوزی که می‌خواهید هنگام ورزش کردن بپوشید، سراغ پارچه‌های نخی یا الیاف مخصوص ورزش که شرکت‌های تولید کننده لباس ورزشی استفاده می‌کنند، بروید. از پوشیدن بلوزهایی که درصد بالایی نایلون دارند، خودداری کنید. این بلوزها هم به سرعت بو می‌گیرند و احتمال ابتلا به حساسیت‌های پوستی را افزایش می‌دهند.

ورزش کنید , چطور با این همه کار، ورزش کنید؟ , آیا ورزش می کنید؟ انجام فعالیت ورزشی برای سلامت شما عالی است


2-هنگام ورزش کردن، احساس گرمای زیادی می‌کنید ولی درزمان نه چندان زیادی، بدن حرارت خودش را از دست می‌دهد. در روزهای سرد سال، این تغییر سریع حرارت بدن باعث ایجاد درد عضلانی و بیماری‌هایی مانند سرماخوردگی می‌شود، به خصوص در محوطه باشگاه‌ها که مطبوع‌کننده‌های هوا به طور دائم در حال کار کردن هستند. در این روزها حتما ژاکت ورزشی با خود به باشگاه ببرید. راستی ست بودن شلوار و ژاکت، مدت‌هاست محبوبیتی ندارد. بهتر است شلوار خود را با ژاکتی از رنگ متفاوت ست کنید که جلوه بیشتری هم دارد.

6 دلیل برای این که نباید خیلی سخت کار کنید , قوز پشت را با ورزش درمان کنید , با این کلاه در هوای سرد ورزش کنید


3- برای شلوار حتما سراغ شرکت‌هایی که محصولات تخصصی ورزشی تولید می‌کنند، بروید چون راحتی شلوار و داشتن حالت کششی، نقش مهمی در راحتی ورزش کردن دارد. پیشنهاد می‌کنیم شلوار را از میان رنگ‌های تیره مانند مشکی، سورمه‌ای و... انتخاب کنید. شلوار شما تماس دائمی با دستگاه‌های ورزشی و زمین باشگاه دارد، به همین دلیل شلوارهایی با رنگ روشن به سرعت کثیف می‌شوند.

نامه وزیز ورزش مراعات استقلال را کنید , نوشیدنی‌‌هایی که پس از ورزش نباید مصرف کنید , لاغر کردن پا بدون ورزش و خیلی ساده


4- قبل از خرید کفش، نوع ورزشی که می‌خواهید انجام بدهید را انتخاب کنید چون هر ورزشی کفش مخصوص خودش را دارد. برای بدنسازی باید کفش مخصوص دو بخرید. استاندارد بودن کفش نکته بسیار مهم و ضروری‌ای است چون در غیراین صورت آسیب‌هایی جدی به شما وارد می‌کند. خوشبختانه شرکت‌های تولید کننده محصولات ورزشی استاندارد، حضور پررنگی در ایران دارند. در سال‌های اخیر کفش‌های ورزشی با رنگ‌های شاد بازار گرمی پیدا کرده‌اندکه ما هم به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با ورزش خوب زندگی کنید , ورزش 3 , ورزش


5- در انتخاب ساک ورزشی هم دست‌تان باز است و محصولات متنوعی در طرح و رنگ در بازار موجود است ولی پیشنهاد می‌کنیم سراغ ساک‌هایی بروید که محل مخصوصی برای قراردادن کفش دارند. با این روش کفش شما در کیف آسیب کمتری می‌بیند و وسایل‌تان تماسی با کفش ندارد.

شبکه ورزش , ورزش سه , پخش زنده شبکه ورزش


ویدیو : خیلی شیک ورزش کنید