خیز بلند شیخ سلمان برای ریاست فیفا : رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا برای ریاست ...


رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا برای ریاست فیفا خیز بلندی برداشته و قصد دارد به ادعای خود، عدالت و پاکی را به فوتبال دنیا بازگرداند. خبرگزاری فارس: رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا برای ریاست فیفا خیز بلندی برداشته و قصد دارد به ادعای خود، عدالت و پاکی را به فوتبال دنیا بازگرداند.

شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه، مرد 49 ساله بحرینی قصد دارد با تصاحب کرسی ریاست فدراسیون جهانی فوتبال به قله این رشته ورزشی برسد.

مقامات تصمیم گیرنده AFC نیز خبر مربوط به ثبت نام رسمی شیخ سلمان را تایید کرده‌اند و به نظر می‌رسد بعد از ثبت نام عجیب کوفی عنان برای ریاست فیفا، این گزینه بحرینی بهترین گزینه از دید مدیران جهانی فوتبال است.

روزنامه گاردین انگلیس نیز در گزارش امروز خود خبر ثبت نام رسمی شیخ سلمان را تایید کرده و نوشته است: او در صورت تایید درخواستش باید به صورت رسمی از ریاست AFC استعفا دهد تا در انتخابات فیفا شرکت کند.

شیخ احمد فهد الاحمد الصباح کویتی ریاست بخش آسیایی المپیک نیز از دیگر اعراب شیفته قدرت در فیفا است که هنوز به صورت رسمی برای این منظور ثبت نام نکرده اما شایعه شده که اگر صندلی ریاست AFC خالی بماند، برای آن دندان تیز کرده است. مردی که گویا رابطه خوبی با فوتبال ایران داشته و در هر حال اوضاع کرسی نه چندان تاثیرگذار ایران را بهتر خواهد کرد.


ویدیو : خیز بلند شیخ سلمان برای ریاست فیفا