خیالبافی‌های کیهان برای پروژه‌های تخریب : خیالبافی‌های کیهان برای پروژه‌های ...



بهترین روش غیر تحاجمی برای تخریب چربی شکم , انتشار عکس دختر بد پوشش برای تخریب قالیباف , عکس دختر بد پوشش برای تخریب قالیباف

خیالبافی‌های کیهان برای پروژه‌های تخریب

اصلاح‌طلبان به دنبال تخریب حسن روحانی هستند

اصولگرایانی که هشت سال یک‌تنه بدون وجود رقیبی در عرصه سیاست می‌تاختند، هیچ‌گاه فکر نمی‌کردند روزگارشان در دوره دولت‌داری محمود احمدی‌نژاد اینچنین شود.

آن‌ها هرچه در چنته داشتند روی میز رقابت ریختند. اما درنهایت نامزد پیروز کسی خارج از تفکرات تندروانه اصولگرایان نبود. پیروزی حسن روحانی با حمایت دو رییس‌جمهوری دوران سازندگی و اصلاحات و شکست تفکرات اصولگرایی اما پایان ماجرای اصولگرایان نیست.اصولگرایان تندرو این روزها، روزهای خوشی ندارند. نگرانی از چینش کابینه دولت روحانی تندروهای اصولگرا را به واکنش واداشته است.

 

برای اصولگرایان، نزدیکی روحانی به تفکرات اصلاح‌طلبان و دوری او از تندروهای اصولگرا آن‌قدر ناخوشایند است که نمی‌خواهند باور کنند این انتخابات پایان کار تفکرات تندروانه‌شان بوده است. خط خوردن تفکرات تندروی اصولگرایی در حالی است که سرمقاله‌نویس کیهان، ادامه این روند را برنتافته و در تحلیلی غیرقابل باور که بیشتر به خیالبافی نزدیک است تا واقعیت، مدعی شده‌است كه اصلاح‌طلبان به دنبال تخریب روحانی هستند. حسین شریعتمداری در سرمقاله چهارشنبه 19 تیر کیهان، می‌نویسد اطلاعات ویژه‌ای از پروژه‌ای برای تخریب روحانی دارد.

 

سرمقاله‌نویس کیهان این پروژه را این‌گونه تعریف می‌کند: «دکتر روحانی اگرچه هوشمندتر از آن است که در چنبره فریب اصحاب فتنه آمریکایی- اسراییلی 88 گرفتار شود و به عنوان عضو چندین و چند ساله شورای‌عالی امنیت ملی با نشان اعتماد نمایندگی رهبر معظم انقلاب، نمی‌تواند از هویت واقعی و افشاشده جماعت فتنه‌گر بی‌خبر باشد، ولی شواهدی در دست است که از طراحی یک پروژه وارونه برای تخریب و درنهایت ناکامی ایشان در مسئولیت خطیری که بر عهده گرفته است حکایت می‌کند. این پروژه که مدعیان اصلاحات و اصحاب فتنه با پوشش بازگشت به سال 84 از آن یاد می‌کنند، شامل دوبخش به هم چسبیده «ورود» و «تخریب» است.»

وی بعد از این مقدمه پروژه «ورود» و «تخریب» اصلاحات را در دولت روحانی، این‌گونه تحلیل می‌کند: «اصحاب فتنه، آقای روحانی را از خود نمی‌دانند و با توجه به مواضع اعلام شده ایشان که در بسیاری از موارد با مواضع رسما اعلام‌شده و شناخته‌شده آنان در تناقض است، موفقیت آقای روحانی را شکست دیگری برای مدعیان اصلاحات تلقی می‌کنند. اصحاب فتنه از یک‌سو اصرار دارند که افراد وابسته و نزدیک به خود را در دولت آینده جای دهند و از سوی دیگر، این توهم را القا می‌کنند که دولت یازدهم فقط یک «ویرانه»! را از دولت دهم تحویل گرفته است.

 

حالا تصور کنید اگر فتنه‌گرانی که احتمالا در دولت آقای روحانی به کار گرفته می‌شوند مانند 10‌سال حاکمیت خود بر دولت و مجلس در پی خدمت‌رسانی به مردم و رسیدگی به امور اقتصادی و معیشتی آن‌ها نباشند، که بارها نشان داده‌اند نیستند، آیا این کم‌کاری و بر زمین‌نهادن امور حیاتی و ضروری کشور را به حساب ویرانه‌ای که تحویل گرفته‌اند نمی‌نویسند؟! و باز هم مانند گذشته به بهانه توسعه سیاسی، خدمت به مردم را وانمی‌نهند؟!»

 

این تحلیل سرمقاله‌نویس کیهان در حالی است که وی مدعی آن است که دولت محمود احمدی‌نژاد تا پیش از نفوذ «حلقه انحرافی» عملکرد مثبتی داشته است. اما به گفته شریعتمداری «دولت محمود احمدی‌نژاد به علت نفوذ حلقه انحرافی در آن، از بستر قبلی خود زاویه گرفته است.»سرمقاله‌نویس کیهان حال با این تحلیل معتقد است اصولگرایانی از جنس او نباید اجازه دهند دولت پیروز به اصلاح‌طلبان نزدیک شود. گواه آن هم دولتداری محمود احمدی‌نژاد است.

 

وی در حالی از خدمات دولت محمود احمدی‌نژاد تا پیش از ورود جریانی به نام «جریان انحرافی» تمجید می‌کند که شخص رییس دولت بارها تاکید کرده که مستقل آمده است. حتی ارادت ویژه محمود احمدی‌نژاد به حلقه نزدیک به «جریان انحرافی» مسبوق به سابقه است؛ ارادتی که به دوران فرمانداری احمدی‌نژاد در خوی بازمی‌گردد.

تقلای جریان تندرو اصولگرا برای ادامه حیات این روزها در حالی شدت می‌گیرد که شنیده‌ها نشان از اقبال حسن روحانی به طیف اصلاح‌طلب دارد./روزنامه بهار

 

 


ویدیو : خیالبافی‌های کیهان برای پروژه‌های تخریب