خوش ساخت ترین فیلمهای رومانتیك اقتباسی + تصاویر : خوش ساخت ترین فیلمهای رومانتیك ...



خوش ساخت ترین فیلمهای رومانتیك اقتباسی + تصاویر

در میان فیلمهای اقتباسی ، آثار رومانتیك بیشتر در معرض این بی عدالتی قرار می گیرند ، چرا كه تمامی احساسات و عواطف ماجرای كتاب به سختی در فیلم جای داده می شود . ولی از فیلمهای رومانتیك اقتباسی ، آثاری هم هستند كه شاید بتوان گفت كه خیلی بهتر از كتاب ساخته شده اند.در این گزارش سینما خبر ، با خوش ساخت ترین فیلمهای رومانتیك اقتباسی آشنا شوید.

آموزش ساخت تصاویر متحرک gif با فتوشاپ cs6 , ساخت تصاویر متحرک gif , نرم افزار ساخت تصاویر متحرک
شكی نیست كه فیلمهای اقتباسی (برگرفته از كتاب) همواره آثاری بحث برانگیز بوده اند. چرا كه مخاطب بر این اعتقاد است فیلمی كه از روی یك كتاب ساخته می شود عدالت را در قبال محتوای كتاب رعایت نمی كند و بسیاری از جزئیات كتاب را نادیده می گیرد. در میان فیلمهای اقتباسی ، آثار رومانتیك بیشتر در معرض این بی عدالتی قرار می گیرند ، چرا كه تمامی احساسات و عواطف ماجرای كتاب به سختی در فیلم جای داده می شود . ولی از فیلمهای رومانتیك اقتباسی ، آثاری هم هستند كه شاید بتوان گفت كه خیلی بهتر از كتاب ساخته شده اند.

با خوش ساخت ترین فیلمهای رومانتیك اقتباسی آشنا شوید.
لوترا (Lootera)

فیلمهای بالیوودی به خودی خود سرشار از عواطف هستند ولی این فیلم گل سرسبد آنهاست . «لوترا»‌ فیلمی برگرفته از كتاب «آخرین برگ» نوشته «اُهنری» است كه با بازی «سوناكشی سینا» اثری خوش ساخت از آب درآمده است.

ساخت تصاویر متحرک gif با فتوشاپ , آموزش ساخت تصاویر متحرک gif با فتوشاپ , آموزش ساخت تصاویر متحرک


«راستی دوست دارم» (P.S I Love You)

این فیلم رومانتیك برگرفته از كتاب «سیسیلیا آرن» با همین عنوان است. فیلم با بازی «جرالد باتلر» نامه های عاشقانه یك مرد به همسرش پس از مرگ او است.

ساخت تصاویر متحرک , تصاویر قدیمی‌ترین عکس‌ها از برگزاری حج , ساخت تصاویر سه بعدی در فتوشاپ


«دفترچه یادداشت»‌ (The Note Book)

فكر نمی كنم كسی باشد كه این فیلم را ندیده باشد. این اثر زیبا یكی از ماندگارترین آثار «نیكلاس اسپاركس» است كه «راشل مك آدامز» و «رایان گاستلینگ» در آن ایفای نقش كرده اند.

ساخت تصاویر سه بعدی آنلاین , ساخت تصاویر متحرک در پاورپوینت , ساخت تصاویر سه بعدی


«دیوداس» (Devdas)

«دیوداس» كتابی رومانتیك ازیك نویسنده 17 ساله بنگال است كه «سارات ساندرا» آن را نوشته است. این فیلم با 16 زبان ساخته شده است.

تصاویر بزرگ ترین پل طبیعی دنیا , ساخت تصاویر گیف , کامل ترین آموزش حرفه ای آرایش صورت تصاویر

«مسیر خاطره» (Walk of Remember)

این فیلم هم برگرفته از كتاب «نیكلاس اسپاركس» است. «شین وست»‌ و «مندی مور»‌ موفق نشدند اثری متفاوت همانند «دفترچه یادداشت» خلق كنند .

قدیمی ترین اثر هنری ساخت دست بشر , کوچک ترین شارژر دنیا تصاویر , موزش ساخت تصاویر متحرک به وسیله فتوشاپ


«عروس و تعصب»‌ (bride & prejudice)

شاهكار ماندگار «جین آ‌ستین» در سینمای بالیوود نیز به یكی از فیلم های موفق تبدیل شده است.

«یك روز» (one day)

«یك روز» فیلمی برگرفته از كتاب «دیوید نیكلز» است. دوست ندارم این را بگویم ولی عشق و عواطف این فیلم خیلی بیشتر از اصل كتاب است : «آن هتاوی» و «جیم استروگس» بازیگران اصلی این فیلم هستند.

ساخت دکمه بزرگنمایی تصاویر , تصاویر گران قیمت ترین و شیک ترین هواپیماهای جهان , جدیدترین وتازه ترین داروی بیماری ام اس ساخت ایران


«بر باد رفته» (Cone withelf wind)

فقط یك بار از كتاب زیبای «بر باد رفته» ، «مارگارت میچل» یك فیلم ساخته شد كه همچنان یكی از آثار محبوب است.

کوچک ترین آتشفشان دنیا که میتوانید از آن بالا رفت تصاویر , آموزش تصویری ساخت تصاویر گرافیکی در فتوشاپ , آموزش ساخت تصاویر متحرک به وسیله فتوشاپ

cinemakhabar.ir


ویدیو : خوش ساخت ترین فیلمهای رومانتیك اقتباسی + تصاویر