خوشگذرانی جنایتکار بی‌رحم در زندان/ دختر قربانی دیگر نمی‌تواند لبخند بزند + عکس :



خانمی که با فکی شکسته قادر به لبخند زدن نیست،بعد از دیدن عکسهای در حال خندیدن متهم در زندان،گفت : این عادلانه نیست.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، خانم بونی کارول 22 ساله به دلیل حمله وحشیانه نامزد سابقش، استخوان فک و صورتش از سه ناحیه شکسته ومتحمل چندین جراحی بر روی صورتش شد.

این در حالی است که متهم کورل کندی ، با زندگی آسان و مرفع خود در زندان به طور منظم صفحه اینستاگرام خود را به روز میکند.

کندی 22 ساله که یک مدل است،در اگوست سال گذشته وقتی با نامزدش(فربانی ) برای شام بیرون رفتند، وی را بی‌رحمانه مورد ضرب و شتم  وحشیانه قرار داد.

 

دختر در زندان , کلیپ کتک کاری مهران قربانی در زندان , آمنه بهرامی دختر قربانی اسیدپاشی از لانتوری شکایت کرد


سپس برای پوشاندن رفتار بیشرمانه اش برنامه ای ریخت،او به قربانی اصرار کرد، که ماموران پلیس را متقاعد کند به اینکه فرد حمله کننده را ندیده و او را نمی‌شناسد.

او روز بعد در حالی که در بیمارستان کنار قربانی بود، با گزارش دوست قربانی به دام افتاد و دستگیر شد .

خانم کارول که در شهر بریگتون زندگی می‌کند و درمرکز تلفنی یک شرکت مشغول به فعالیت است، گفت: ما حدود 6 ماه با هم بودیم و او(کندی) از همان ابتدا مرا کنترل میکرد و در طی این رابطه پر از آشوب او با خشونت با من رفتار میکرد اما من تا قبل از آن حمله، برای گزارش رفتار های غیر انسانی او نزد پلیس نرفتم.

او در ادامه افزود: بعداز شکستن فک و صورتم زندگی من نابود شده است،من حتی قادر به لبخند زدن نیستم، وقتی خود را می‌بینم قادر به شناسایی خود نیستم، از خودم متنفر می‌شوم، به نظر من او به اندازه کافی تنبیه نشد و این عدالت نیست که من در این شرایط بسر ببرم در حالی که او عکس هایی از لذت بردن از زندگیش در زندان را به نمایش بگذارد.

کندی که در بریگتون یک نوجوان بد نام بود در سن 14 سالگی متهم به، حمله به مامور پلیس و پزشکان در حالت مستی  بود. او که در سال 2011 با انتخاب شدن توسط یک آژانس مدلینگ این شانس را پیدا کرد تا از زندگی تبهکارانه خود فاصله بگیرد و اولین بار در تصاویر صفحات مجله (ای دی)،حضور یافت.

 

فرار دختر از زندان سو استفاده جنسی مادرش در دبی , آمنه بهرامی دختر قربانی اسیدپاشی , دختر 8 ساله بی گناه قربانی تجاوز جنسی شد


اما او موفق به دور ماندن از دردسر به مدت طولانی نشد و به جرم تعقیب کردن مردی و حمله به او به وسیله چاقو وهمچنین تهدید کارمندان بیمارستان به دو سال و نیم تحت کنترل پلیس بودن محکوم شد.

نکته در این موضوع است که با وجود این کار شکنی ها ،ازار و اذیت ها ،ایجاد صدمات فیزیکی،دزدی  و....او 4 سال حبس خود را در حالی سپری میکند که تمام امکانات رفاهی از قبیل؛تلفن همراه ،تلوزیون،سسیستم پخش موزیک ،پلی استشن، و... در اختیار دارد و به طور منظم عکس هایی را که گویای این مطلب است را در صفحه فیس بوک و اینستا گرام خود میگذارد.


 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران


ویدیو : خوشگذرانی جنایتکار بی‌رحم در زندان/ دختر قربانی دیگر نمی‌تواند لبخند بزند + عکس