خوشحالم عروسم این کاره شده / شاگردانم عقده شان را سر پسرم خالی کردند(+عکس) :




 اخبار ورزشی - خوشحالم عروسم این کاره شده / شاگردانم عقده شان را سر پسرم خالی کردند

اسطوره باشگاه پرسپولیس گفت: «هر مربی می‌آمد بالا سر این بچه زیر سایه علی پروین می‌خواستند عقده‌شان را سر این خالی کنند.»

عقده خالی شد , دوست پسرم منو میکنه , قاب عکس خالی

 

علی پروین یکی از مهمانان ویژه افتتاحیه نمایشگاه نقاشی عروسش بود. او در خصوص حضورش در این گالری گفت: «اولین بار است به چنین جاهایی می‌آیم. آن هم به خاطر عروسم آمدم. چه جای قشنگی است. خیلی خوشم آمد از جایش! انشاءا... به سلامتی.»

پروین در پاسخ به این سؤال که چرا خودش سمت هنر نرفت و ورزشکار شد، گفت: «هر کسی را برای کاری ساخته‌اند. ما در ورزش غرق شدیم و دیگر دنبال هنر نرفتیم ولی خیلی خوشحالم عروسمان این​کاره دراومد. کارهایش هم خیلی قشنگ است مخصوصاً عکس خود من.»

کاپیتان اسبق تیم‌ملی در خصوص عکسی که از خودش تبدیل به نقاشی شده بود هم گفت: «این عکس خیلی کوچک بود، ولی خیلی قشنگ درآورده. این بازی با استرالیا بود. قبل از جام‌جهانی‌ که در ایران بردیم و رفتیم برای اولین بار به جام‌جهانی‌ و خاطرات زیادی در این پاها هست.»

پروین در خصوص خداحافظی پسرش از فوتبال هم تأکید کرد: «از یک طرف مخالف خداحافظی محمد بودم و از طرف دیگر خوشحال. چون هر مربی می‌آمد بالا سر این بچه زیر سایه علی پروین می‌خواستند عقده‌شان را سر این خالی کنند. از این بابت خوشحالم که خداحافظی کرد ولی از اینکه تو این سن و سال کنار رفت، ناراحت شدم. جالب اینکه همه اینها شاگردان من بودند و عوض اینکه بیشتر به پسرم عزت بگذارند، بیشتر لج می‌کردند و همین مسائل باعث شد محمد کنار برود.»

 اخبار ورزشی -  خبر ورزشی
 


ویدیو : خوشحالم عروسم این کاره شده / شاگردانم عقده شان را سر پسرم خالی کردند(+عکس)