خوشبخت ترین خانواده هالیوودی چه کسانی هستند +تصاویر : اخبار فرهنگی - خوشبخت ...



اخبار فرهنگی - خوشبخت ترین خانواده هالیوودی چه کسانی هستند +تصاویر
به گزارش پرداد به نقل از هالیوود لایف : "برد پیت" و " آنجلینا جولی" به همراه 6 فرزند خود خوشبخت ترین خانواده هالیوودی را تشکیل میدهند. این دو ستاره هالیوودی پر مشغله تصمیم گرفتند تعطیلات کریسمس را در کنار هم بگذرانند.

 

چندی پیش یک منبع خبری نزدیک به این خانواده هالیوودی گفته بود : برای این خانواده مهم در کنار هم بودن است و آنها کریسمس را دور هم خواهند بود و اصلا اهمیتی ندارد که این اتفاق در کدام کشور رخ دهد. در حالیکه "آنجلینا جولی" مشغول کارگردانی فیلم خود در سیدنی بود "برد پیت" نیز در لندن درحال بازی در یک پروژه مربوط به جنگ جهانی دوم بوده است و همین مسئله باعث شد این زوج هالیوودی مدت زمان زیادی را دور از هم سپری کنند.

 

بنابراین برد پیت تصمیم گرفت تعطیلات کریسمس را در کنار خانواده اش سپری کند و چون " آنجلینا جولی" به شدت درگیر تولید فیلم سینمایی خود در سیدنی استرالیاست برد پیت تصمیم گرفت به استرالیا سفر کند تا تعطیلات را در کنار آنها باشد.

 

مهم ترین فیلم های هالیوودی در پاییز 2016 تصاویر , تصاویر قدیمی‌ترین عکس‌ها از برگزاری حج , تصاویر بزرگ ترین پل طبیعی دنیا


بعد از پیوستن اعضای این خانواده خوشبخت به یکدیگر آنها ترتیب یک سفر دریایی را داده و تمام روز در سواحل سیدنی به قایقرانی پرداختند. "برد پیت" در حالی شکار عکاسان خبری شد که خود با دوربین عکاسی اش در حال عکس برداری از کودکان و اعضای خانواده اش در حالی خوشحالی کردن بود. این خانواده بعد از گذراندن نیمی از روز با قایق سواری تمام بعد از ظهر را به باغ وحش سیدنی رفتند.


مدت زیادی از آخرین باری که "برد پیت و آنجلینا جولی" در کنار هم بوده اند میگذرد آنها آخرین بار در تاریخ 16 نوامبر سال جاری و هنگام برگزاری مراسم اسکار هیئت رئیسه هالیوود در کنار هم بودند. چندی پیش نیز خبر هدیه جالب و رویایی آنجلینا جولی به مناسبت پنجاهمین سال تولد همسرش سوژه رسانه ها بود اما صاحبان اصلی جزیره قلبی شکل نیویورک اعلام کرده اند این خبر کذب است و آنها این ملک را نفروخته اند.

 

این خبر درحالی منتشر شد که تمام رسانه های دنیا اعلام کردند "آنجلینا جولی" این ملک زیبا را به مبلغ 12 میلیون دلار به عنوان هدیه تولد به همسرش تقدیم کرده است.

 

کامل ترین آموزش حرفه ای آرایش صورت تصاویر , کوچک ترین شارژر دنیا تصاویر , تصاویر گران قیمت ترین و شیک ترین هواپیماهای جهان

 

کوچک ترین آتشفشان دنیا که میتوانید از آن بالا رفت تصاویر , تصاویر خانواده پوریا پورسرخ , خطرناک‌ترین شهر بازی‌های دنیا تصاویر

 

جدید ترین تصاویر الهام کردا , ترسناک ترین مکان های دیدنی برای شجاع ترین ها تصاویر , زیبا ترین تصاویر ماشین

 

اخبار فرهنگی - پرداد

 


ویدیو : خوشبخت ترین خانواده هالیوودی چه کسانی هستند +تصاویر