خودکشی در تئاتر، بازیگر را به کما برد : بازیگر معروف هنگام اجرای صحنه خودکشی ...


بازیگر معروف هنگام اجرای صحنه خودکشی به علت مشکلاتی در صحنه به کما رفت. باشگاه خبرنگاران جوان: بازیگر معروف هنگام اجرای صحنه خودکشی به علت مشکلاتی در صحنه به کما رفت.

رافائل شوماخر 27 ساله در حال ایفای نقش در یک برنامه تئاتر بود. او باید در آن صحنه خود را با طناب دار می‌زد. پس از اینکه او خود را دار زد یکی از تماشاگران احساس کرد مشکلی برای او پیش آمده‌است. او سریع خود را به رافائل رساند و دید که او در حال لرزیدن است و توان نفس کشدن ندارد در نتیجه او را به بیمارستان منتقل کردند.

خوشبختانه این بازیگر نجات یافت اما در کما به سر می‌برد.

پراتیوشا بانرجی بازیگر زن هندی به دلیل شکست عشقی خودکشی کرد عکس , خودکشی بازیگر زن مشهور سینما براتیوشا بانرجی به خاطر شکست عشقی , بازیگر زن ایرانی که خودکشی کرد

یکی از عوامل برنامه اعلام کرد، در نمایشنامه اصلی نقش اول با شلیک گلوله جان خود را از دست می‌دهد اما در آخرین روزهای تمرین، رافائل پیشنهاد داد تا آخر داستان را عوض کنند. برای جلوگیری از ایجاد هر گونه مشکل او قرار بود ماسکی به تن کند و لباس بندی‌ای هم او را از بالا نگه دارد تا خطری او را تهدید نکند. اما هنگام این کار صندلی تکان خورد و او آن ماسک ولباس بند را به تن نداشت.

خودکشی , بازیگر , بازیگر زن

به همین دلیل پلیس مشکوک شد که شاید او قصد خودکشی داشته است، اما مادر رافائل اعلام کرد که درست است او تازه پدرش را از دست داده اما هیچ دلیلی برای خودکشی نداشته و در ضمن نامه خودکشی‌ای هم یافت نشده‌است.  

در حال حاضر پلیس در حال تحقیق در این مورد است و سالن تئاتر تترو لوکس را پلمپ کرده‌است. بازیگران و عوامل این نمایش هم در حال بازجویی هستند.


ویدیو : خودکشی در تئاتر، بازیگر را به کما برد