خودم میگم، میو میو عوض میشه! : یک گربه ملوس دوست داشتنی به نام Rocky Rackat ...


یک گربه ملوس دوست داشتنی به نام Rocky Rackat که ما اون را به نام میو میو می شناسیم، که مرتبا کارهای خارق العاده و جالبی را انجام میدهد، می تواند تبدیل به یک شخصیت کارتونی نوستالژیک برای کودکان ونوجوانان دهه شصت و هفتاد شود.



پادشا: کارتون زیبای میو میو رو یادتونه؟ اولش چطوری شروع میشد؟

قصه میگم، قصه میو میو که به یاد گربه هاست... ولی اون گربه نیست، راکونه، اونا شکل گربه هان... راکونه، کارهای عجیب غریبی میکنه. .. مثل شعبده بازها یهویی ورد می خونه عوض میشه... شیر رو موش میکنه، موش رو شیر میکنه، سوسکه رو غول میکنه، فیل رو مورچه میکنه... گاهی وقت ها خودش رو مثل پرنده ها میکنه، میره خال آسمون... پر پرواز نداره، ولی پرواز میکنه... با خوب ها ملایم و خوش رفتار، بدها رو دوست نداره ...

بگم اسم قصمون چیه؟

نه بابا خودم میگم : میو میو عوض میشه.....

نه بابا خودم میگم میو میو عوض میشه , داره صبح میشه , دانلود فیلم سینمایی داره صبح میشه

یک گربه ملوس دوست داشتنی به نام Rocky Rackat که ما اون را به نام میو میو می شناسیم، که مرتبا کارهای خارق العاده و جالبی را انجام میدهد، می تواند تبدیل به یک شخصیت کارتونی نوستالژیک برای کودکان ونوجوانان دهه شصت و هفتاد شود. میو میو نام گربه ای است که همواره برای حل مشکلات، تبدیل به موجودی خارق العاده میشود که میتواند به همراه دختربچه ای که همراهش هست، بر مشکلات چیره شود. فقط کافی است که میو میوعوض بشه.

با 50 میلیون چکار میشه کرد؟ , میو میو عوض میشه , پیدا کردن رمز وای فای خودم

میومیو عوض میشه، یادآور کارتون نوستالژیک بارباپاپا عوض میشه است که در آن، بارباپایا و خانواده هفت نفری آنها، برای چیره شدن بر مشکلات و مسائل مختلف، مدام در حال تغییر شکل و هویت هستند. شاید برای بچه ها، دیدن شخصیت های کارتونی که بر اساس روایت داستان، به طور مداوم در حال تغییر چهره هستند، جذاب باشد که این استراتژی، به کرار توسط کمپانی های انیمیشن سازی ژاپنی و غربی دردستور کار تولید مجموعه های کارتونی قرار گرفته است.
 
شاید پیام این گونه کارتون ها به کودکان نسل قبل که اکنون جوانان امروزی شده اند، این باشد که برای فائق آمدن بر مشکلات و چالش ها، صبر و خلاقیت و تغییر استراتژی، بهترین گزینه برای رسیدن به کامیابی و موفقیت باشد. استراتژی را تغییر بده، خود را تغییر بده، همه چیز را تغییر بده.

سلامتی خودم , با 10 میلیون چکار میشه کرد؟ , به سلامتی خودم

شاید این پیام خوبی باشد که میو میو عوض میشه عین کارتون واتو واتو پرنده اعجاب انگیز، به نسل ما میدهد. تغییر استراتژی و نگاه متفاوت به مشکلات و چالشها، موضوعی است که همواره در کارتون ها با آن رو به رو هستیم. اصلی که علم هم با تئوری TRIZ به آن رسیده است. کارتون میو میو، تداعی کننده خاطرات شیرین کودکان دهه شصت است و روایت گر ساده و زیبای گربه ای است که با مهربانی، قصد کمک به دیگران را دارد.
 
میومیو این گربه بامزه شخصیت کارتونی ما، ما رو همیشه به یاد رامکال جناب استرلینگ می اندازد. رامکال هم خیلی بازیگوش بود، اما مانند میومیو مدام تغییر چهره نمیداد. اما او هم مانند رامکال که همیشه همراه استرلینگ و دوچرخه کوچکش به جاهای مختلف می رفت، همراه با ایمی، دختر بچه کوچگ کارتون است. میو میو عین رامکال، همیشه باعث آزار و رنجش دوستش میشود اما در بعضی مواقع هم کمک میکند که رویاهای بچه ها را به واقعیت تبدیل کند.

من دلم تنگ میشه واست , با 5 میلیون چیکار میشه کرد , آخر سریال هشت و نیم دقیقه چی میشه؟

این کارتون در دهه هشتاد میلادی و توسط شرکت NHK ژاپن تولید و عرضه شد. فیلمنامه این کارتون را شونیچی یوکیمورو نوشت و توسط تویوکا هاشیموتو، شخصیت پردازی کارتونی صورت گرفت. کل کار توسط هیروشی ساساگاوا کارگردانی شد که مجموعه ای موفق و خاطره انگیز را در یادها جاری میکند.

برخی ها معتقدند که یکی از دلایل نوشتن فیلمنامه میو میو یا همان راکی راکات ژاپنی، گرایش ژاپنی ها به نگهداری از راکون در خانه هایشان بود. شخصیت های این کارتون در واقع، میگی، دختر بچه همراه با میو میو و میدوری و شیگرو بودند که مادر و پدر میکی محسوب می شدند. این کارتون در انگلسی به Pokonyan شناخته می شود. کارتون میو میو در 170 قسمت ده دقیقه ای تولید و با استقبال جهانی مواجه شد.

پیدا کردن ای پی خودم , حالت تهوع بارداری از چند هفتگی شروع میشه , رنگ کرم با چه رنگی ست میشه

جواد پزشکیان، تیتراژ کارتون میومیو را دوبله کردند و عنوان میو میو عوض میشه را خانم افشاری، دوبله کردند.

تیتراژ خاطره انگیز کارتون میو میو




بخش هایی از کارتون میو میو عوض میشه



بخش هایی از کارتون میو میو با دوبله جالب عربی (حتما ببینید)




ویدیو : خودم میگم، میو میو عوض میشه!