خودكشی پس از قتل فرزند : اخبارحوادث - خودكشی پس از قتل فرزند زن جوان با انگیزه ...




اخبارحوادث - خودكشی پس از قتل فرزند

زن جوان با انگیزه ای نامشخص پس از قتل پسر هفت ساله اش دست به خودكشی زد.11 فروردین امسال مرگ مشكوك زنی در یكی از بیمارستان های فریدون كنار به پلیس اعلام شد.در ادامه تیمی از ماموران در بیمارستان حاضر شده و تحقیقات در این زمینه را آغاز كردند. در بررسی های پلیسی مشخص شد، این زن بر اثر مسمومیت با قرص برنج جان خود را از دست داده است.

بستگان زن جوان كه او را به بیمارستان رسانده بودند در جریان تحقیقات مدعی شدند، این زن چندی قبل به خاطر اختلافاتی كه با همسرش داشت از او جدا شده بود. وی پس از جدایی همراه پسر هفت ساله اش زندگی می كرد. روز حادثه پس از اینكه زن جوان به تلفنش پاسخ نداد ، خانواده اش نگران شده و راهی خانه آنها شدند.

 

آنها پس از حضور در خانه با صحنه هولناكی رو به رو شدند. پیكر زن جوان و پسرش در كنار هم قرار داشت. امدادگران اورژانس پس از معاینه آنها ، اعلام كردند پسر خردسال جان خود را از دست داده است.زن جوان هم به بیمارستان منتقل شد كه به علت شدت مسمومیت جان خود را از دست داد.سرهنگ عظیمی ، رئیس پلیس آگاهی استان مازندران با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر تحقیقات برای شناسایی انگیزه زن جوان از قتل پسرش و خودكشی خود ادامه دارد.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو : خودكشی پس از قتل فرزند