خودرو جدید BMW، ماری در پوشش فلز : دیدار با مار زهردار مناطق گرمسیری، مفهومی ...


دیدار با مار زهردار مناطق گرمسیری، مفهومی کلی از نام گذاری MAMBA GT3 است که طرح جامع آن بر روی ب ام و M4 کوپه اجرا شده است وب‌سایت خودروبانک: دیدار با مار زهردار مناطق گرمسیری، مفهومی کلی از نام گذاری MAMBA GT3 است که طرح جامع آن بر روی ب ام و M4 کوپه اجرا شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با این طرح خارق العاده آشنا کنیم. در ضمن این طرح توسط تیونری تحت عنون "Hoffy Automobiles" دنبال می‌شود.

محصولات جدید ایران خودرو , ماشین جدید ایران خودرو , خودروهای جدید ایران خودرو

قطعا اگر بدون اینکه کسی بهتان بگویید با این خودرو برخورد داشته باشید، توانایی شناسایی آن را نخواهید داشت، با فرض مثال هم با مبنا قرار دادن جلوپنجره کلیوی شکل معروف و چراغ‌های شناخته شده محصولات ب ام و، پی به ب ام و بودن آن ببرید، ولی با توجه به تغییرات بسیار بسیار گسترده‌ای که بر روی این خودرو پیاده شده است، عمرا بدانید که این اتومبیل قبلا یک ب ام و M4 کوپه بوده است. این‌ها همگی خواص نهفته شده در این مامبا GT3 است به طور قابل توجه‌ای تهاجمی‌تر شده و بدنه آن با مخلوطی از فیبرکربن، سرامیک و کامپوزیت توسعه یافته است، ولی خودرویی GT3 که تمامی ویژگی‌های لازم برای ورود به خیابان‌ها را دارد.

محصول جدید ایران خودرو , خودرو جدید سایپا , شرایط جدید ایران خودرو

اگر به بیانی ساده‌تر بخواهیم بگوییم، می‌توان گفت که به غیر از چراغ‌های پیشانی، چراغ‌های عقب و جلوپنجره دوقلوی متقارن، آن هم جلوپنجره‌ای که خود باز متحمل تغییراتی شده است، سایر قسمت‌ها کاملا از خودرو جا شده و جدیدا یک سپر بزرگ و حجیم با ورودی‌های متعدد و یک اسپویلر بسیار بزرگ در زیر آن، کاپوت موتور برآمده به همراه هودهای متعدد قالب گیری شده بر روی آن، اسپویلری بزرگ بر روی درب صندوق عقب و... جایگزین قطعات اصلی شده که این باواریایی ب ام و را به سوی دگرگونی ریشه‌ای هدایت کرده است.

پژوهای جدید ایران خودرو , قیمت جدید خودرو , خودرو جدید ایران خودرو

از همه مهم‌تر، پیشرانه 3 لینری شش سیلندر پاشش مستقیم BiTurbo آن است که از 425 اسب بخار در حالت استاندارد، قدرت تولیدی آن به 710 اسب بخار رسیده که صفر تا صد این مار زهراگین را به کمتر از 3.1 ثانیه و حداکثر سرعت آن را هم به 338 کیلومتر بر ساعت نزدیک کرده است که می‌توان دلیل خوبی برای حجیم ساختن کاپوت روی موتور با هودهای زیاد آن باشد.

خودرو جدید , محصولات جدید پارس خودرو , قیمت محصولات جدید ایران خودرو

ماشین های جدید ایران خودرو , شاسی بلند جدید ایران خودرو , محصول جدید ایران خودرو h30

ماشینهای جدید ایران خودرو , خودرو های جدید , شرایط جدید ایران خودرو اقساطی

قیمت های جدید خودرو , قیمت خودروهای جدید ایران خودرو , محصولات جدید ایران خودرو در سال 95

ماشین جدید ایران خودرو h30 , ماشین جدید ایران خودرو شاسی بلند , محصول جدید پارس خودرو


ویدیو : خودرو جدید BMW، ماری در پوشش فلز