خودروی دابل لوکس مرسدس اسپرینتر : ستاره‌های تلویزیون، حاکمان کشورهای غیر دموکراتیک، ...


ستاره‌های تلویزیون، حاکمان کشورهای غیر دموکراتیک، فوتبالیست‌ها و حتی ثروتمندانی که می‌خواهند یک دفتر تجاری متحرک و مجلل داشته باشند به دنبال چنین خودروی شگفت‌انگیزی هستند. مجله پدال: ستاره‌های تلویزیون، حاکمان کشورهای غیر دموکراتیک، فوتبالیست‌ها و حتی ثروتمندانی که می‌خواهند یک دفتر تجاری متحرک و مجلل داشته باشند به دنبال چنین خودروی شگفت‌انگیزی هستند.

سالن تجاری برابوس، در واقع یک نام فانتزی برای مرسدس اسپرینتر قهرمان داستان ماست که یک خودروی دابل لوکس است نه صرفاً لوکس.

خودروی لوکس , خودروی لوکس دنا , 800 خودروی لوکس و پاداش 700 میلیونی برای مدیران صندوق ذخیره فرهنگیان

ستاره‌های تلویزیون، حاکمان کشورهای غیر دموکراتیک، فوتبالیست‌ها و حتی ثروتمندانی که می‌خواهند یک دفتر تجاری متحرک و مجلل داشته باشند به دنبال چنین خودروی شگفت‌انگیزی هستند. این نسخه از مرسدس بنز اسپرینتر توسط برابوس به سریع‌ترین وسیله نقلیه تجاری در بزرگراه‌های بریتانیا و یک هواپیمای جت خصوصی لوکس برای جاده تبدیل شده است. خب می‌خواهیم ببینیم که این برابوس چیست؟ یک خودروی پرزرق‌وبرق که آب دهان هر لوکس بازی را جاری می‌کند؟ البته که هست ولی این خودرو چیزهای دیگری برای نشان دادن نیز دارد. این خودرو مجهز به رینگ‌های 18 اینچی آلیاژی، چراغ‌های LED هوشمند و پنجره مشبک سراسر کروم می‌باشد.

امحای 13 خودروی لوکس , واردات خودروی لوکس , تصاویری جذاب از لوکس ترین خودروی کروک جهان

قسمت جذاب داستان زمانی است که می‌خواهیم ببینیم قلب تپنده این هیولای لوکس چیست؟؟؟ پیشرانه اسپرینتر هم همانند سایر محصولات برابوس دستکاری‌شده و این خودرو را به یک غول بی شاخ و دم تبدیل کرده است که در زیر کاپوت خود یک موتور V8 AMG با توربوی دوقلوی قدرتمند دارد که درنهایت 838 اسب بخار خالص را به راننده این خودرو هدیه می‌دهد. البته گشتاور این خودرو در 1000 نیوتون بر متر محدود شده است که اگر نمی‌شد. بعد از چند کیلومتر رانندگی تایرهای این خودرو کاملاً از بین می‌رفتند.

ورود خودروی لوکس , g90 خودروی لوکس جنسیس , خودروی لوکس با پلاک رند در ایران

و حالا کمی هم می‌خواهیم در مورد داخل خودرو با شما حرف بزنیم. آری هر آنچه که کسی در تخیل‌های روزانه خود برای داشتن یک خودروی لوکس تمام‌عیار در ذهن خود می‌پروراند این خودرو خواهد یافت. در کابین داخلی این خودرو 6 صندلی VIP ویژه که با چرم گران قیمت مخصوص و آلکانترا تزئین شده‌اند و تریم چوب طبیعی که فقط در خودروهای سوپرلوکس از آن استفاده می‌شود را می‌یابید. هر یک از این صندلی‌ها قابلیت‌های ماساژ و گرم‌کن و سردکن داخلی و قابلیت خوابیدن و تبدیل شدن به یک تخت گرم و نرم را دارند.

خودروی مرسدس میباچ , خودروی مرسدس میبچ , خودروی رنگی لوکس

درون این خودرو با 2700 چراغ LED خصوص که قیمت هر کدام 15 دلار است تزئین شده است. قسمت‌های مختلف این خودرو تماماً الکترونیکی می‌باشد. تهویه مطبوع اتوماتیک چند ناحیه ای، یخچال‌های گران‌قیمت که پر از نوشیدنی‌های گران‌قیمت است و یک صفحه نمایش 42 اینچی 3 بعدی و پلی‌استیشن 4 و اینترنت پرسرعت و سیستم صوتی پیشرفته با قابلیت پخش صدای 3 بعدی هارمن-کاردن و انبوهی از امکانات دیگر این امکان را به شما می‌دهد که سفری دلپذیر در حین مذاکرات تجاری جدی خود داشته باشید. البته این در صورتی است که توان پرداخت قیمت پایه 600 هزار دلاری این خودرو را داشته باشید. نظر شما چیست؟ آیا این خودرو ارزش پرداخت چنین هزینه هنگفتی را دارد؟

عکس خودروی لوکس سید مهدی رحمتی , قیمت خودروی لوکس لکسوس کروک , اسید پاشی خودروی لوکس

لوکس ترین رستوران های تهران در دورادو , ساختمان لوکس , مرسدس بنز

لوکس , رستوران های لوکس در تهران , خودروهای لوکس

دیجی لوکس , خودروی دنا , خودرو لوکس

مرسدس , مجله لوکس , خودروی ساینا


ویدیو : خودروی دابل لوکس مرسدس اسپرینتر