خودروی استوانه ای پژو +عکس : خودروی استوانه ای پژو +عکس دنیای خودروهای نمونه، ...



خودروی استوانه ای پژو +عکس

دنیای خودروهای نمونه، جهانی است که در آن تمام استاندارهای شناخته شده طراحی اتومبیل در آن نقض شده است. یکی از این طرح ها، نمونه استوانه ای شرکت پژو است.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، هر تصوری را که پیش از این از یک خودرو داشتید کنار بگذارید زیرا طرح " اوزون " متعلق به شرکت پژو قصد دارد تا تمام قوانین مربوط به خودرو ها را تغییر دهد. این طرح بر اساس یک استوانه قرار دارد که در دو طرف آن چرخ های برزگی قرار دارد که با چرخیدن آن خودرو به حرکت در می آید. این خودرو دو نفره با استفاده از دسته های کنترل هدایت شده و توانایی حمل دو سرنشین را دارد.

 

خودروی دنا , استوانه کوروش , خودروی ساینا

 

 

در زمینه سوخت مصرفی نیز باید گفت که این اتومبیل از سلولهای سوخت هیدروژن بهره می برد که تقریبا هیچ گونه آلودگی را به وجود نمی آورد. نوع طراحی این خودرو باعث شده است تا سرنشینان آن بتوانند تا دید خوبی را نسبت به اطراف داشته باشند.

 

 

استوانه , خودروی h30 cross , قیمت خودروی دنا

 

 

دربهای این خودرو در بخش های کناری این استوانه متحرک قرار گرفته اند و اجازه ورود و خروج را به سرنشینان این خودرو می دهد. بعد از پیدا شدن سرنشینان یک پوشش فلزی به صورت کامل خودرو را می پوشاند تا از آسیب به شیشه هایی که کل بدنه را فرا گرفته اند جلوگیری کند.

 

خودروی لوکس , خودروی خاص من , بهترین خودروی ایرانی

 

 

شاید از لحاظ ظاهری این خودرو هیچ گونه شباهتی با طرح های معمول خودرو نداشته باشد اما باید گفت که بازار آینده خودرو ها با وجود این طرح های متفاوت به هیچ عنوان قابل پیش بینی نیست.../باشگاه خبرنگاران


ویدیو : خودروی استوانه ای پژو +عکس