خودروهای پورشه رکورد زد : پورشه در کنار رسیدن به یک رکورد تازه در بازار خودروی ...


پورشه در کنار رسیدن به یک رکورد تازه در بازار خودروی امریکا، اعلام کرده که سال ۲۰۱۵ موفق‌ترین سال فروش این کمپانی تاکنون بوده است. وب‌سایت پدال: پورشه در کنار رسیدن به یک رکورد تازه در بازار خودروی امریکا، اعلام کرده که سال ۲۰۱۵ موفق‌ترین سال فروش این کمپانی تاکنون بوده است. رکورد قبلی فروش در سال ۲۰۱۴ به میزان 189,849 دستگاه خودرو ثبت شده که این آمار در سال گذشته میلادی با رشدی در حدود ۱۹ درصد به 225,121 دستگاه رسیده است. پورشه سهم زیادی از این رشد را مدیون مدل محبوب ماکان است. در سال ۲۰۱۵، بیش از ۸۰ هزار نمونه از ماکان در سراسر جهان به خانه‌های مالکانشان رفتند و این مدل موفق شد که کاین را از «تاج محبوبیت» جدا کند. البته آمار فروش برادر بزرگترِ ماکان چندان هم کم نبود و با ۷۳ هزار و ۱۱۹ دستگاه، درست‌ در پشت‌سر ماکان قرار گرفت. در هر حال، هر دو شاسی‌بلند پورشه از یک رشد دو رقمی نسبت به سال ۲۰۱۴ بهره‌مند شدند.

خودروهای پورشه به مبدا خود باز می گردند , پورشه , پورشه پانامرا

پورشه کاین , خودروهای لوکس , پورشه ماکان
2016 Porsche Macan

با اینکه 911 هم‌اکنون وارد پنجاه و سومین سال حضورش در خط تولید می‌شود، از محبوبیت این مدل نمادین پورشه هرگز کاسته نشده است. در واقع، فروش 911 در سراسر جهان نسبت به سال قبل، به اندازه ۴ درصد افزایش یافته و به نزدیکی‌های ۳۲ هزار دستگاه رسیده است. در بین محصولات دیگر پورشه، کیمن نیز رشدی یک درصدی را تجربه کرده و این در حالی است که پانامرا و باکستر اندکی افت داشته‌اند. البته این خودروساز آلمانی می‌گوید که دلیل این موضوع بیشتر به انتظار مدل‌های جایگزین پانامرا و باکستر برمی‌گردد.

رکورد , خودروهای وارداتی , رکورد های گینس
2017 Porsche 911 Carrera Coupe

شرکت رکورد , قیمت پورشه , رکورد گینس
2015 Porsche Panamera S

خودروهای جدید ایران خودرو , خودروهای جدید , قیمت خودروهای وارداتی
2016 Porsche Cayenne Turbo S

رده بندی کیفی خودروهای داخلی 95 , خودروهای چینی , پورشه 911
Porsche Cayman GT4

خودروهای جدید سایپا , قیمت پورشه باکستر , خودروهای هیبریدی در ایران
2016 Porsche Boxster Spyder

در بین بازارهای مختلف خودرو، «آسیا-پسیفیک، افریقا و خاورمیانه» بالاترین آمار فروش را با تعداد 87,658 دستگاه داشته‌اند که ۲۰ درصد نسبت به سال ۲۰۱۴ رشد نشان می‌دهد. در رده بعدی، بازار اروپا قرار دارد که تعداد ۷۵ هزار و ۳۵۴ دستگاه از محصولات پورشه در آن به فروش رفته‌اند. همچنین در بازار امریکا تعداد 62,109 دستگاه، در بازار چین 58,009 دستگاه و در بازار آلمان، تعداد 28,953 دستگاه پورشه فروخته شده است. رشد ۲۴ درصدی آمار فروش در چین نسبت به سال ۲۰۱۴، یکی از دستاوردهای مهم این خودروساز در سال گذشته محسوب می‌شود.


ویدیو : خودروهای پورشه رکورد زد