خواهرزاده ی مایکل جکسون با آلبوم اولش خبر ساز شد :         آستین براون توسط ...



 

  مایکل جکسون , دانلود مایکل جکسون , خواهر مایکل جکسون

 

 

آستین براون توسط افراد بزرگی حمایت می شود. این خواننده ی جوان خواهرزاده ی مایکل و جنت جکسون است. حتی  مادرش، ربی، بزرگترین دختر خانواده ی جکسون، در دهه ی 80 برای آهنگهای آر اند بی "هزارپا" و "بازیچه" در ده آهنگ برتر آر اند بی رتبهآورد.

 

اما براون مدعی است که از این مقایسه های اجتناب ناپذیر دلسرد نمی شود. در یک مصاحبه استودیو دارک چایلد رادنی جرکین در لس آنجلس می گوید:«خیلی ها می گویند که من مانند نسخه ی مذکر مادرم هستم. این تشابه چیزی است که مرا ساخته. من نمی توانم پیشینه ام را انکا کنم، هرچند من پیشینه ام را دوست دارم.»

این خواننده/ترانه سرا/ موزیسین الان در منتظر است تا ببیند که چقدر شنوندگان از صدایی که خودش آن را "خش دار پرتوان و حیات بخش" خوانده، استقبال می کنند. ترک پیش نمایش او "تارکت پرکتیس" بر روی aol و وبسایت وی قرار داده شده است. AustinBrown.com

در هفته های آینده، یک ویدیوی ترکیبی از سه آهنگ از نخستین آلبوم وی با نام ".85" و کارگردانی تام دی سانتو ( تهیه کننده ی مردان ایکس و ترنزفورمرز) که قرار است پر از جلوه های ویژه و آن طور که براون می گوید. "پر از رقص های کلاسیک" باشد.

نام آلبوم که اشاره دارد به سال تولد براون، "85" قرار است در سال 2011 از سوی کمپانی خودش، رویال فکتوری منتشر شود. جرکینز به عنوان پستیبان و تهیه کننده (برای لید گاگا، جنت جکسون و مری جی بلاج)، هنگامی که براون 13 ساله بود و در کنار مایکل در ناکجاآباد کار می کرد، با او آشنا شد. وی به خاطر می آورد که "من در چشمانش همان چیزی را دیدم که در مایکل دیده بودم. آستین هنرمندی با سه توانایی هم زمان است. می رقصد، می نوازد و می خواند"

براون به عنوان یک "عشق موزیک" در زمان دبیرستان، با وجود پدر موزیسین اش، نواختن پیانو را از 4 سالگی آغاز کرد. الان او توانایی نواختن گیتار، بیس و درام را هم دارد. صدای تنوراش با صدای زنده ی ابزار موسیقی، تصاعدهای ملودیک و آکوردهای متناوب در هم بافته می شود و اهنگ های این آلبوم متأثر از موسیقی موتاون، بیچ بویز و بیتلز است.

براون جسور همراه با بشکن می گوید:«موسیقی که من دنبالش هستم این است... موسیقی تلفیقی نسلها که سرگرم کننده است، و در عین حال پیچ و تاب داشته باشد. »... / خبرگزاری رویترز  


ویدیو : خواهرزاده ی مایکل جکسون با آلبوم اولش خبر ساز شد