خواننده جنجالی در 27 سالگی درگذشت : او زندگی نابه‌سامانی داشت. واین‌هاوس مدت‌ها ...


او زندگی نابه‌سامانی داشت. واین‌هاوس مدت‌ها بود با مشکل مصرف مشروبات الکلی دست به گریبان بود و علاوه بر این مواد مخدر نیز مصرف می‌کرد. این مسئله حتی در کنسرت اخیر او خودنمایی کرد و موجب لغو تور او شد. جسد ایمی واین‌هاوس خواننده بریتانیایی و برنده پنج جایزه گرمی عصر روز شنبه در خانه‌اش در شمال لندن پیدا شد.

پلیس بریتانیا مرگ این خواننده را تائید کرد و گفت علت مرگ فعلا مشخص نیست.

سرویس آمبولانس لندن ساعت 15:54 دقیقه بعدازظهر به ساختمان محل سکونت ایمی واین‌هاوس فراخوانده شد. دو آمبولانس به سمت این خانه راهی شد اما او پیش از رسیدن آن‌ها درگذشته بود. واین‌هاوس هنگام مرگ 27 ساله بود.

او زندگی نابه‌سامانی داشت. واین‌هاوس مدت‌ها بود با مشکل مصرف مشروبات الکلی دست به گریبان بود و علاوه بر این مواد مخدر نیز مصرف می‌کرد. این مسئله حتی در کنسرت اخیر او خودنمایی کرد و موجب لغو تور او شد.

ماه گذشته واین‌هاوس در اولین اجرای خود در صربستان در حالت غیرطبیعی روی صحنه حاضر شد. او 90 دقیقه روی صحنه بخش‌هایی از ترانه‌های خود را بطور نامفهوم زمزمه کرد و بعد هم گروهش را روی سن رها کرد. این مسئله موجب لغو شدن برنامه و در ادامه لغو کل تور او شد.

با انتشار خبر مرگ واین‌هاوس مردم محلی و خبرنگاران دور خانه او جمع شدند. تیم تحقیق صحنه جرم خانه خواننده را با دقت بررسی کرد.

واین‌هاوس سال 2003 با اولین آلبوم خود به نام «رُک» به شهرت رسید، اما آلبوم سال 2005 او به نام «پشت به سیاهی» بود که شهرتش را جهانی کرد و پنج جایزه گرمی (اسکار دنیای موسیقی) برایش به ارمغان آورد.

واین‌هاوس آخرین بار چهارشنبه شب هفته پیش در میان مردم دیده شد.

منبع: تابناک


ویدیو : خواننده جنجالی در 27 سالگی درگذشت