خواننده تیتراژ «معمای شاه» کیست؟ : امیر یل ارجمند خواننده تیتراژ ابتدایی سریال ...


امیر یل ارجمند خواننده تیتراژ ابتدایی سریال «معمای شاه» شد. خبرگزاری مهر: امیر یل ارجمند خواننده تیتراژ ابتدایی سریال «معمای شاه» شد.

تیتراژ ابتدایی «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی را امیر یل ارجمند و ترانه میانی و پایانی این سریال را سالار عقیلی می‌خواند.

«معمای شاه» تاریخ زندگی محمدرضا شاه را از سال 1338 تا 1344 و از سال 1349 تا 1359 بیان می‌کند و به بازگشت وی از سوئیس تا مرگ او در سال 1359 در 45 قسمت 50 دقیقه‌ای می‌پردازد.

خواننده تیتراژ معمای شاه , خواننده تیتراژ سریال برادر , خواننده معمای شاه

این مجموعه تلویزیونی به تهیه‌کنندگی علی لدنی قرار است داستان زندگی محمدرضا پهلوی را در سه مرحله روایت ‌کند؛ مرحله اول از سال ۱۳۱۷ که همزمان با بازگشت او از سوییس است تا جدایی از ثریا، مرحله دوم و سوم نیز نفوذ اشرف بر محمدرضا شاه و همچنین وابستگی وی به کشورهای غرب و شرق، تا فرار او از ایران را دربرخواهد داشت.

مدیر تصویربرداری این سریال فرشاد خالقی، طراح گریم شهرام خلج، طراح صحنه و دكور داریوش پیرو، دكوراتور داود علی اكبری، دستیار اول كارگردان و عكاس مسعود عجمی، دستیار دوم كارگردان تینو صالحی، مدیر برنامه ریزی محسن صادقی نسب، طراح لباس مارال جیرانی، تدوین احسان جعفری، صداگذاری علی علویان، مدیر تولید محمد حسین شهباززاده، آهنگساز بابک زرین و مدیران تدارکات یوسف پناهی و قربان صادقی هستند.

این سریال یکی از پر بازیگرترین آثار تلویزیونی است و بازیگران گوناگون به کمک هنر گریم به شخصیت‌های تاریخی بدل شده‌اند.


ویدیو : خواننده تیتراژ «معمای شاه» کیست؟