خواص جالبی از خمیر دندان : خمیر دندان را روی هر کدام از شیشه های عینک خود بمالید. ...


خمیر دندان را روی هر کدام از شیشه های عینک خود بمالید. به آرامی و بدون اینکه شیشه را خط بی اندازید،شیشه های عینک را پاک نمایید. این عمل، شیشه عینک شما را از بخار گرفتگی محافظت می نماید. وبسایت تابناک باتو: خواص خمیر دندان که از آن بی اطلاع بودید:

1- پاک سازی شیر آلات

مقداری خمیر دندان را روی یک پارچه بسیار نرم ریخته و با آن شروع به پاک سازی شیر آلات کنید. خواهید دید که شیر آب بسیار تمیز شده و درخشندگی بسیاری پیدا می کند.

خمیر دندان زغالی , خمیر دندان , خمیر دندان بنسر

2- پاک سازی سینک

مانند روش بالا برای تمیز و براق کردن سینک از خمیر دندان استفاده کنید .دقت کنید اگر سینک شما رسوب بسته بعد از حدود سی ثانیه خمیر را پاک کنید.

3- ایجاد گرم کن بر روی شیشه عینک

خمیر دندان را بر روی هر کدام از شیشه های عینک خود بمالید. به آرامی و بدون اینکه شیشه را خط بی اندازید،شیشه های عینک را پاک نمایید. این عمل، شیشه عینک شما را از بخار گرفتگی محافظت می نماید.

4- شفاف سازی نقره جات

مقداری خمیر دندان را بر روی شی نقره ای خود مالیده و با پنبه به صورت دورانی آن را پاک نمایید.

5- پاک سازی کف اتو

مقداری خمیر دندان به کف اتو بمالید(دقت کنید اتو خنک و خارج از برق باشد). سپس با یک پارچه مرطوب اقدام به پاک سازی آن محیط نمایید. پس از این کار، با یک دستمال خشک، اقدام به پاک سازی نهایی و خشک کردن کف اتو نمایید. از این روش می توانید برای پاک سازی اتو مو نیز استفاده کنید.

6- شستن دست ها

برای از بین بردن بوی ماهی، پیاز یا غذای پر ادویه، خمیر دندان به راحتی این کار را انجام می دهد.دستانتان را در این مواقع با خمیر دندان بشویید.

خمیر دندان سیگنال , خمیر دندان سیگنال white now , بهترین خمیر دندان

7- پاک سازی خط و خش DVD

خمیردندان می توانید به راحتی خط و خش های ساده و آلودگی های روی CD و DVD های شما را از بین ببرد. کمی خمیر دندان را به آرامی بر روی دایره وسط سی دی مورد نظر قرار دهید. به آرامی توسط یک پارچه میکرو فایبر از داخلی به سمت بیرون این خمیر دندان را بر روی سطح خط و خش دار بکشید.
این کار را بر روی DVD های بازی خود امتحان کنید، خواهید دید که کنسول شما دیگر اذیتتان نخواهد کرد.

8- پاک سازی درب های شیشه ای حمام و آیینه

درب های تمام شیشه ای و آیینه حمام، به سرعت کثیف شده و جرم می گیرند. اگر می خواهید آنها همانند روز اول به نظر رسیده و درخشش مجددی پیدا کند، کمی خمیر دندان را با پارچه ای مرطوب به روی آن بمالید. اگر درب یا آیینه مورد نظر جرم زیادی دارد، بگذارید تا خمیر دندان چند
دقیقه بر روی محل مورد نظر باقی بماند و سپس با یک پارچه خمیر دندان را در سر تا سر درب پراکنده کنید و پس از آن اقدام به شستن شیشه با آب نمایید. اگر می خواهید این تمیزی بیشتر باقی بماند، پس از شست و شو تا یک دقیقه اقدام به خشک کردن شیشه ننمایید.

9- پر کردن سوراخ های ریز

اگر سوراخ ریزی بر روی دیوار دارید با خمیر دندان داخل سوراخ مورد نظر را پر کرده و سپس اضافه آن را پاک کنید.

10- براق شدن کفش

کفش ها و کتانی های رنگی ورزشی را که جرم گرفته و کثیف شده اند کافی است با کمی خمیر دندان و پارچه ای نرم پاک کنید. البته تجربه نشان داده است که از

این روش می توانید برای پالتو، کیف و کفش چرم نیز استفاده نمایید.

11- پاک کردن چراغ های خودرو

اگر چراغهای اتومبیلتان خط و خش دارد،ابتدا چراغ های مورد نظر را با آب و صابون تمیز نمایید. سپس با یک خمیر دندان و پارچه نرم تا جای ممکن تمیزش کنید.

12- پاک سازی لکه ها

خمیر دندان 2080 , خمیر دندان misswake , خمیر دندان زغال

اگر بر روی پارچه میز نهار خوری لک شده یا آب میوه بر روی تی شرت مورد علاقه تان ریخته یا..... برای رفع این موضوع خمیر دندان را مستقیم کمی بر روی لکه مورد نظر بریزید. آن وقت لکه مورد نظر را با خمیر دندان با شدت و قدرت زیاد مالش دهید. پس از این کار پارچه مورد نظر را درون ماشین لباس شویی ای

بیاندازید. البته حواستان باشد که برای این کار از خمیر دندان های سفید رنگ استفاده نمایید.

13- درخشش طلا و الماس

اگر حلقه ازدواجتان یا طلا جات دیگر شما جرم گرفته یک مسواک نرم برداشته وخمیر دندان بر روی آن بریزید. دقت کنید که از حجم زیاد خمیر دندان استفاده نکرده و حتما مسواک شما از نوع نرم باشد(!). کمی بر روی جواهرات مورد نظر به آرامی خمیر دندان را بکشید و سپس با پارچه اقدام به پاک سازی آن کنید.

نکته مهم: از این روش برای جلا دادن به مروارید استفاده ننماید! این کار باعث آسیب رساندن به مروارید شما می شود.

14- تمیز کردن صفحه موبایل

دستگاه هایی که از محافظ صفحه نمایش استفاده نمی کنند، به سرعت کثیف شده و خط و خش های بسیاری بر می دارند. اگر این خط و خش ها عمیق نباشد،خمیر دندان را به سطح صفحه نمایش بمالید با پارچه خشک دیگری، آن را به آرامی تمیز نمایید.

15_از بین بردن جوش صورت

اگر صورتتان جوش زده و عجله دارید که فوری خوب بشه کمی خمیر دندان را بر روی جوش قرار دهید و اجازه بدید تا خشک بشه بعد از دو ساعت به آرامی بدون اینکه جوش را تحریک کنید بشویید ،حالا جوش شما ازالتهاب افتاده،


ویدیو : خواص جالبی از خمیر دندان