خواستگاری مرد كلاهبردار از ۲۴۳ دختر در اینترنت :     با تحقیق از خواستگار ...



 

خواستگاری دختر از گلزار , خواستگاری دختر از پسر , ماجرای خواستگاری دختر والیبالیست از عبادی پور

 

با تحقیق از خواستگار قلابی كه از خانواده دختر مورد علاقه اش ۶ میلیون تومان كلاهبرداری كرده بود، معلوم شد او با ارتباط اینترنتی از ۲۴۳ دختر جوان نیز خواستگاری كرده است.

به گزارش «جام جم»، هفته گذشته مردی با حضور در شعبه ۱۳ بازپرسی دادسرای ناحیه ۳ تهران از یك خواستگار قلابی به اتهام كلاهبرداری شكایت كرد.

شاكی به بازپرس حسنی گفت: دخترم در یك آژانس هواپیمایی كار می كند. چندی پیش یكی از مشتریان آنجا كه خود را استاد دانشگاه و مدیرعامل یك شركت بازرگانی معرفی می كرد، با ابراز علاقه به دخترم، از او خواستگاری كرد.وی اضافه كرد: مرد خواستگار ادعا می كرد در كودكی مادرش را از دست داده و پدرش نیز كه یك تاجر است، در ایتالیا زندگی می كند. خودش نیز سال ها در انگلستان، آمریكا و ایتالیا زندگی كرده و چندی پیش به تهران آمده است.

او می گفت در یكی از دانشگاه ها تدریس می كند و همزمان در حال گذراندن دوره دكتری است.

خواستگار، استاد دانشگاه نبود

شاكی با اشاره به كلاهبرداری خواستگار قلابی گفت: وقتی مرد جوان اعتماد ما را جلب كرد، از پسرم ۶ میلیون تومان پول گرفت تا برایش قطعات رایانه بخرد، اما یك باره ارتباطش با خانواده ما قطع شد.

با ظنین شدن به مرد خواستگار از دانشگاه هایی كه می گفت مدرس آنجاست، سراغ او را گرفتیم، اما مسوولان آنجا گفتند چنین فردی را نمی شناسند.وی اضافه كرد: با تلفن همراه او نیز بارها تماس گرفتیم، اما خاموش بود و جستجوهایمان برای یافتن او بی نتیجه ماند.

در پی این شكایت، خواستگار كلاهبردار تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و در مرحله بعدی تحقیقات معلوم شد، متهم فراری كارمند یك شركت خصوصی بوده است.

بنابراین ماموران عازم محل كار متهم تحت تعقیب در تهران شدند و با تحقیق از همكاران او پی بردند، وی پس از تسویه حساب، محل كارش را ترك كرده است.

در تحقیقات بعدی معلوم شد، متهم فراری متاهل بوده و صاحب یك فرزند است.

بی خبری از كلاهبرداری های شوهر

به این ترتیب خانه متهم تحت تعقیب در یكی از محله های تهران شناسایی شد و ماموران با حضور در محل با تحقیق از همسر وی متوجه شدند، او از كلاهبرداری های شوهرش بی خبر بوده و چند هفته ای است از او خبر ندارد.

جستجوها در این رابطه ادامه داشت تا این كه ماموران پی بردند، متهم فراری عضو فیس بوك است و بارها از دختران از طریق ارتباط های اینترنتی خواستگاری كرده است.

جعل عنوان برای فریب

ماموران در بررسی فیس بوك متهم متوجه شدند، او با ۲۴۳ دختر جوان كه اغلب دانشجو بوده اند، ارتباط اینترنتی پیدا كرده و با معرفی خود به عنوان استاد دانشگاه های معتبر اروپا، آسیا و ایران، چنین قلمداد كرده كه مردی پولدار و صاحب یك مركز تجاری در اروپاست.

او پس از خواستگاری از دختران به آنها قول داده پس از ازدواج، آنان را برای ادامه زندگی به ایتالیا و كشورهای اروپایی ببرد. این خواستگار قلابی با هر یك از دختران نیز قرار ملاقات گذاشته است.

با به دست آمدن این اطلاعات، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد. تحقیقات برای شناسایی دختران فریب خورده و دستگیری متهم ادامه دارد.... / گزارش : جام جم آنلاین


ویدیو : خواستگاری مرد كلاهبردار از ۲۴۳ دختر در اینترنت