خواسته خانواده شهدا مادي نيست :         رئيس دستگاه قضا در جمع خانواده شهدا: خواسته ...



 

 

 

خانواده , خانواده برتر , مشاوره خانواده

 

رئيس دستگاه قضا در جمع خانواده شهدا:

خواسته خانواده شهدا مادي نيست اما بايد در حد توان به اين جهاد توجه كنيم


در دوره‌اي كه ارزش‌ها كمرنگ مي‌شد خانواده شهدا، ايثارگران و مومنان بودند كه با گفتار و پيشنهادات خود ارزش‌ها و آنچه كه شهدا به سمت قرب الهي مي‌رفتند، را يادآوري مي‌كردند.

رئيس دستگاه قضا با تاكيد بر اينكه مقام معنوي چيزي نيست كه با چيز ديگر قابل قياس باشد، گفت: افتخاري كه براي خانواده شهدا به وجود مي‌آيد، با هيچ امر عادي قابل قياس نيست و ما مفتخريم كه بتوانيم در حق معظم شهدا ايفاي وظيفه كنيم.
به گزارش خبرنگار ايلنا، آيت الله صادقي لاريجاني در دومين روز سفر استاني خود به همدان، در ديدار با خانواده‌هاي معظم شهدا، ايثارگران، اصناف و اقشار مختلف مردم استان همدان گفت: اگر امنيت، پيشرفت و افتخار در كشور و مرزهاي آن حفظ شده؟ همه اين‌ها را مديون مجاهدت مجاهدان، شهادت شهدا و صبر خانواده‌هاي معظم شهدا و ايثار و ايثارگران هستيم و هيچ كس نمي‌تواند اين مطلب را انكار كند.
رئيس قوه قضاييه ادامه داد: هر روز كه از انقلاب اسلامي مي‌گذرد و هر پيشرفتي كه عايد كشور مي‌شود اين نكته بيشتر متجلي مي‌شود كه همه مسوولان موظف هستند به اين مجموعه عظيم كه حق سنگيني بر گردن ما دارند، اداي دين كنند. اميدواريم در قوه قضاييه تا حدي كه در توان ما است اين امر را ادا كنيم.
وي با تاكيد بر اينكه خواسته خانواده معظم شهدا و ايثارگران خواسته مادي نيست اما همه موظفيم در حد توان به اين جهاد توجه كنيم، اظهار داشت: در دوره‌اي كه ارزش‌ها كمرنگ مي‌شد خانواده شهدا، ايثارگران و مومنان بودند كه با گفتار و پيشنهادات خود ارزش‌ها و آنچه كه شهدا به سمت قرب الهي مي‌رفتند، را يادآوري مي‌كردند.
لاريجاني در بخش ديگري از سخنان خود حيات حقيقي را اذعان خدا دانست و گفت: حقيقت انساني به امور مادي نيست و شهدا به عالم‌هايي كه حقيقي‌تر هستند، پركشيده اند.
رئيس دستگاه قضا در پايان با تاكيد بر اينكه مقام معنوي چيزي نيست كه با چيز ديگر قابل قياس باشد، گفت: افتخاري كه براي خانواده شهدا به وجود مي‌آيد، با هيچ امر عادي قابل قياس نيست و ما مفتخريم كه بتوانيم در حق معظم شهدا ايفاي وظيفه كنيم...../تحلیل:ایلنا


ویدیو : خواسته خانواده شهدا مادي نيست