خواجه وند: برکناری درخشان شایعه است : سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: برکناری حمید ...


سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: برکناری حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه شایعه ای بیش نیست و او با قدرت به کارش ادامه خواهد داد. ایرنا: این روزها شایعه شده است حمید درخشان در لبه پرتگاه قراردارد و مدیریت باشگاه به زودی این مربی را برکنار و حسین عبدی را به عنوان سرمربی این تیم معرفی خواهد کرد.

مهدی خواجه وند با بیان اینکه تیم پرسپولیس امروز بیش از هر زمان دیگری به حمایت مدیران باشگاه و هواداران نیاز دارد، افزود: کادرفنی و بازیکنان تلاش شان را برای کسب نتیجه مناسب می کنند، اما معتقدیم به اندازه ای که زحمت کشیده می شود درنتیجه گیری موفق نبوده ایم.

وی افزود: مدیریت از کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس رضایت دارد و حمایت لازم را از آنان دارد. معتقدیم با کسب یک پیروزی انگیزه بازیکنان برای ادامه رقابت ها افزایش می یابد و تمامی مشکلات برطرف خواهد شد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سووال که مدیریت باشگاه از تیم حمایت لازم را به عمل می آورد، هواداران نیز تیم را تنها نگذاشته اند، پس چرا سرخپوشان نتیجه نمی گیرند، گفت: این را باید مسوولان فنی پاسخ دهند. البته در همین ارتباط امروز (یکشنبه) کادرفنی با مسوولان باشگاه جلسه ای برگزار و دلایل شکست برابر ذوب آهن در این نشست تجزیه و تحلیل شد.

خواجه وند درپاسخ به سووال دیگری مبنی براینکه مسوولان باشگاه در نظر دارند برای تیمی که نتیجه نمی گیرد، جرایمی در نظر بگیرند، یا نه؟ اظهارداشت: اگر این روند ادامه پیدا کند به طور حتم تصمیماتی گرفته خواهد شد اما درحال حاضر به نتیجه مشخصی نرسیده اند تا جرایم برای کادر فنی و بازیکنان لحاظ شود.

وی در پاسخ به این سووال که ضرغام اسماعیل چه وقت به تیم اضافه می شود، عنوان کرد: ما برای تکمیل فهرست بازیکنان خود در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا نیاز به بازیکن خارجی داریم که یکی از گزینه های پیشنهادی کادر فنی این بازیکن است، اما هنوز آمدنش نهایی نشده است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درخصوص درگیری کادر فنی تیم های پایه با مسوولان باشگاه نیز گفت: درباره این درگیری اطلاع کافی دراختیار ندارم، اما قرار است باشگاه در این باره اطلاعیه ای صادر کند تا سوء تفاهم ایجاد شده برطرف شود.


ویدیو : خواجه وند: برکناری درخشان شایعه است