خواب زمستانی بازار... :           سیم كارت تلفن همراه دیگر مانند گذشته مشتری ...



 

 

 

همه چیز درمورد خواب زمستانی انسان , خواب زمستانی نوری جیلان , لادن مستوفی خواب زمستانی

 

 

سیم كارت تلفن همراه دیگر مانند گذشته مشتری ندارد و این كاهش تقاضا سبب شده تا بازار این كالای ارتباطی دیگر مانند سابق پرجنب و جوش نباشد .

سیم كارتهای دائمی و اعتباری تلفن همراه در هفته ای كه گذشت بدون تغییر نسبت به هفته های گذشته معامله شد و به گفته فروشندگان بازار، تقاضا برای خرید سیم كارت های دائمی روز بروز كاهش می یابد و بازار اعتباری ها به نسبت پرفروع تر است.

فروشندگان سیم كارت های دائمی دیگر امیدی به رونق این بازار ندارند و معتقدند كه افزایش تقاضا برای این كالا تا پایان سال جاری تقریباً غیرممكن است.

هم اكنون سیم كارت كاركرده همراه اول با كد "۱ " كه از قدیمی ترین كدهای این اپراتور به شمار می آید با متوسط بهای ۶۰۰ هزار تومان به فروش می رسد كه طبق اظهارات فروشندگان شماره های رند و مرتب این كد با قیمت های بالاتر و تا سقف ۹۰۰ هزار تومان نیز خرید و فروش می شود.

اما سیم كارت صفر همراه اول با كد های "۲ " ، "۳ " ، "۴ " ، "۵ "، "۶ "، "۷ " و "۸ " به ترتیب به بهای تقریبی ۶۵۰، ۵۸۰ ، ۴۱۰ ، ۳۹۰، ۳۷۰ ، ۳۵۰ و ۳۱۰ هزار تومان در بازار تلفن همراه به فروش می رسد.

سیم كارت كاركرده كدهای "۲ "، "۳ "، "۴ "، "۵ "، "۶، "۷ " و "۸ " نیز به ترتیب با حدود قیمت ۳۹۰، ۳۳۰، ۲۷۰، ۲۵۰، ۲۴۰ ، ۲۳۰ و ۲۲۰ هزار تومان در بازار خرید و فروش می شود.

سیم كارت های ۰۹۱۰ همراه اول نیز به نرخ دولتی ۱۲۳ هزار و ۶۰۰ تومان در مراكز امور مشتركین این اپراتور عرضه می شود و به گفته فعالان بازار ، متقاضی چندانی ندارد.

در همین حال سیم كارت های اعتباری همراه اول با قیمت دولتی ۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان عرضه می شود كه بهای این سیمكارت ها در بازار آزاد حدود ۳۰ هزار تومان است.

در بازار تلفن همراه سیم كارت های اعتباری ایرانسل نیز با قیمت ۵ هزار تومان عرضه می شود و قیمت سیمكارت های تالیا حدود ۷ هزار تومان است..../تحلیل:فارس


ویدیو : خواب زمستانی بازار...