خواب آلودگی 44 نفر را راهی بیمارستان کرد : فرمانده پلیس راه شاهرود - سبزوار ...


فرمانده پلیس راه شاهرود - سبزوار گفت: تصادف اتوبوس با کامیون در دقیقه 15 بامداد امروز چهارشنبه در این جاده ناشی از خواب آلودگی و خستگی راننده اتوبوس بوده که 44 نفر مصدوم بر جا گذاشت. خبرگزاری ایرنا: فرمانده پلیس راه شاهرود - سبزوار گفت: تصادف اتوبوس با کامیون در دقیقه 15 بامداد امروز چهارشنبه در این جاده ناشی از خواب آلودگی و خستگی راننده اتوبوس بوده که 44 نفر مصدوم بر جا گذاشت.

سرگرد حمید بزرگمهر گفت: این حادثه در کیلومتر 55 جاده سبزوار به شاهرود و در محدوده شهرستان میامی استان سمنان رخ داد.

او به رانندگان خودروهای جمعی و سواری که قصد سفر از این جاده پرتردد را دارند، توصیه کرد: با توجه به نزدیک شدن پایان تعطیلات نوروزی و حجم بالای ترافیک پس از استراحت کافی با رعایت سرعت مطمئنه و حفظ فاصله طولی با خودرو جلویی حرکت کنند.

سالانه حدود 25 میلیون سفر از استان سمنان به خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، مازندران ، گلستان، یزد و اصفهان صورت می گیرد که یک پنجم این مسافرت ها مربوط ایام نوروز است.

مسوول روابط عمومی مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود تعداد زخمی های این حادثه را 44 نفر ذکر کرد.

دکتر فهیمه فرجی گفت: جراحات 34 نفر سطحی بود و برای اطمینان از سلامتی شان به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود منتقل شدند و بقیه مجروحان در بخش های مختلف بیمارستان بستری هستند.

مجروحان این حادثه با کمک شش آمبولانس 115دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود به بیمارستان منتقل شدند.


ویدیو : خواب آلودگی 44 نفر را راهی بیمارستان کرد