خنک ترین خوردنی ها و نوشیدنی ها : روزها و ساعات گرم در راه هستند و هرکسی به ...


روزها و ساعات گرم در راه هستند و هرکسی به دنبال خنک ترین خوردنی ها و نوشیدنی ها برای برطرف کردن این عطش است. یکی از راههای برطرف کردن عطش و گرمی روزهای گرم پیش رو، تهیه کردن بستنی های خانگی سالم و آسان است. وب‌سایت توریسم آنلاین: روزها و ساعات گرم در راه هستند و هرکسی به دنبال خنک ترین خوردنی ها و نوشیدنی ها برای برطرف کردن این عطش است. یکی از راههای برطرف کردن عطش و گرمی روزهای گرم پیش رو،تهیه کردن بستنی های خانگی سالم و آسان است. برای این کار یک همت عالی ،چند قالب بستنی یخی و چند دستور خوشمزه زیر را نیاز دارید:

6 گران ترین غذا و نوشیدنی جهان , مهار کم خونی با ساده ترین خوردنی ها , لیست خوردنی و نوشیدنی های کافی شاپ

یک عدد آواکادو،یک عدد موز،یک فنجان آب لیمو و کرم نارگیل ترکیب کرده و در مخلوط کن محصولی یکدست به دست آورده و در قالب ریخته به مدت 6 ساعت در فریزر قرار دهید و سپس نوش جان کنید.

گران ترین غذاها و نوشیدنی های جهان , پر انرژی ترین نوشیدنی طبیعی شیرین برای چاق شدن , پر انرژی ترین نوشیدنی طبیعی

هلوی رسیده تکه شده،عسل،شیر پرچرب یا ماست،یک قاشق غذا خوری آب لیمو،نصف قاشق چایخوری وانیل مخلوط کرده و ترکیبی یکدست بدست آورده و تا 4 ساعت داخل فریزر قرار دهید.

پر انرژی ترین نوشیدنی طبیعی شیرین , لوکس ترین رستوران های تهران در دورادو , پربیننده ترین اخبار

1/3  فنجان کیوی خرد شده،1/3 فنجان هندوانه خرد شده،1/3 فنجان توت فرنگی خرد شده،1/3 فنجان آناناس خرد شده و ¼ فنجان آب آناناس یا آب پرتقال را به مدت 4 ساعت در قالب بستنی یخی قرار دهید.

پرفروش ترین فیلم های ایرانی , نوشیدنی , ماه ترین معماری طراحی هنر

1/5 فنجان توت فرنگی خرد شده، 1/5 فنجان انبه خرد شده ،1/5 فنجان شیر نارگیل ،یک قاشق چایخوری عسل و تخم شربتی که پس از بدست آوردن محصولی یکدست به مدت 5 ساعت باید در فریز قرار گیرد.

4 ترین , تازه ترین اخبار , ترسناک ترین فیلم دنیا

یک عدد گریپ فروت خرد شده،یک قاشق غذاخوری شکر،2 فنجان ماست،یک قاشق غذاخوری عسل و نصف فنجان بادام تکه شده بو داده شده عسلی که مخلوط و یکدست شده و 6 ساعت در فریزر قرار می گیرد.

ترسناک ترین فیلم 2016 , پرفروش ترین فیلم های 2016 , عجیب ترین هتل های دنیا

یک عدد سیب سبز خرد شده،2 فنجان انگور سبز،یک عدد لیمو،دو قاشق چایخوری عسل،2 فنجان کلم خرد شده ،یک فنجان کدو خرد شده ،یک عدد آواکادو به همراه نصف فنجان آب که پس از صاف و یکدست شدن در مخلوط کن از 4 تا 6 ساعت داخل فریزر قرار می گیرد.

کردنی ترین زن دنیا , ترسناک ترین فیلم , ترین ها

یک قوطی کامل شیر نارگیل،1/4 فنجان تخم شربتی،یک عدد موز ،یک قاشق چایخوری شکر یا عسل ،نصف قاشق چایخوری عصاره بادام که به روش های فوق مخلوط کرده و تا 5 ساعت داخل فریزر بماند.

نزدیک ترین ها , محبوب ترین شبکه های اجتماعی در ایران , زشت ترین دختر دنیا


ویدیو : خنک ترین خوردنی ها و نوشیدنی ها