خنده‌ درمانی در اردوی بایرن مونیخ! :   سرمربی بایرن تلاش دارد با ایجاد جوی ...



 

سرمربی بایرن تلاش دارد با ایجاد جوی كاملا دوستانه در اردوی زمستانی، وضعیت تیمش را برای ادامه فصل فوتبال متحول كند. فارس: در شرایطی كه بایرنی‌ها از یكشنبه گذشته در اردوی یك هفته‌ای آماده‌سازی قطر به سر می‌برند، لویی فان‌خال در كنار انجام و مرور برنامه‌های تاكتیكی، از بازیكنانش می‌خواهد برای دسترسی به جو صمیمی تلاش كنند.

براساس اعلام روزنامه زوددویچه‌سایتونگ، مسئول فنی 59 ساله باوارایی‌ها با برخی تمهیدات، خنده درمانی را جهت تحول روحی بازیكنانش درنظر گرفته است.

فان خال با شناخت كافی از وضعیت روحی بازیكنانش، اكنون بیشتر از هر زمان دیگری در اوقات تمرین و حتی انجام كارهای تاكتیكی، سعی می‌كند صمیمانه‌تر از قبل با مردانش رفتار كند تا این روحیه در تیمش كاملا نهادینه شود.

این مربی صاحب اعتبار تابستان سال 2009 زمام امور ژرمن‌ها را برعهده گرفت. وی در اولین دوره حضورش دو مقام قهرمانی بوندس‌لیگا و جام حذفی و حضور در دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا را به عنوان دستاورد به ارمغان آورد.

وی پس از خاتمه دور رفت فصل جاری كه با قهرمانی بروسیادورتموند همراه شد، پس ده روزاستراحت به سرخ‌پوشان، بازیكنانش را برای رساندن به شرایط ایده‌آل به اردوی دوحه برد.

دور برگشت پیكارهای باشگاهی آلمان از تاریخ 25 دی‌ماه آغاز خواهد شد.../فارس


ویدیو : خنده‌ درمانی در اردوی بایرن مونیخ!