خلیلیان: میزبانی استقلالی‌ها خوب نبود : مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: از میزبانی ...


مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: از میزبانی استقلالی‌ها رضایت نداریم و آنها حتی بلیت VIP هم در اختیار ما نگذاشتند. خبرگزاری فارس: مهرزاد خلیلیان در خصوص دیدار تیمش مقابل استقلال و آخرین وضعیت ورزشگاه نقش جهان و مسائل مختلف صحبت‌های زیر را انجام داد:

ظاهرا کمی از استقلالی‌ها گلایه داشتید.

همین‌طور است. متأسفانه به ما جای VIP ندادند در حالی که وقتی استقلالی‌ها به اصفهان آمدند از مدیرعامل محترم گرفته تا سرمربی تیم به همه دسته‌گل دادیم. البته گلایه‌های من بیشتر از این حرف‌هاست زیرا قبل از بازی آن همه فضاسازی انجام شد و به نظرم این مسائل در عرصه فوتبال شرایط را سخت کرده است. ان‌شاءالله بازی‌های بعدی هم می‌رسد!

ظاهرا از میزبانی استقلال اصلا رضایتی ندارید.

میزبانی آنها اصلا خوب نبود،استقلالی‌ها دیروز با شلوغ‌کاری بردند و فکر می‌کنم فقط در یک یا دو بازی بتوان با این کارها برنده شد. امیدوارم در آینده رفتارها کمی عاقلانه‌تر و معقول‌تر باشد چون قبل از مسابقه فضاسازی زیادی صورت گرفت ولی ایرادی ندارد. ما به راه‌مان ادامه می‌دهیم.

از عملکرد فنی تیم‌تان رضایت دارید؟

چه از لحاظ دوندگی و چه از لحاظ تعداد پاس تیم ما خوب بود. موقعیت‌های ما هم بهتر از استقلال بود و نفر به نفر سرتر از حریف بودیم اما در هر صورت بعضی مواقع هم اشتباهات رخ می‌دهد.

ظاهرا ملی‌پوشان شما هم کمی خسته بودند؟

پیدا بود که کمی خستگی داشتند ولی این توجیهی نمی‌شود که افت و خیزها زیاد باشد. سپاهان تیمی نیست که مرتب شکست بخورد چون ما راهمان را بلد هستیم. ممکن است یک بازی ببازیم ولی حرکت‌های زشت انجام نمی‌دهیم و خودمان را جمع می‌کنیم و باز هم به راه خوبمان ادامه می‌دهیم.

روز گذشته تماشاگران زیادی از اصفهان به تهران آمده بودند. برنامه شما برای سرویس‌دهی به این هواداران چیست؟

باشگاه اتوبوس در اختیار هواداران قرار می‌‌دهد و به آنها غذا می‌دهد ما نشریه باشگاه را هم در اتوبوس توزیع می کنیم و تنها باشگاهی هستیم که با قدمت 60 ساله نشریه داریم. ما تماشاگرانمان را تشویق می‌کنیم که کارهای مثبت انجام دهند و اگر خدای ناکرده شخصی حرکتی خلاف میل ما انجام دهد از سفرهای بعدی او را محروم خواهیم کرد. امیدوار بودیم دیروز طرفداران استقلال هم از ما پذیرایی کنند اما الفاظ خوبی را به کار نبردند و امیدوارم بهرام افشارزاده حداقل در این زمینه تلاش کند چون نشان دادن این موضوع هم خودش یک نوع حرکت محسوب می‌شود.

بعد از اتفاقاتی که پیرامون تیم ملی رخ داد این شایعه مطرح شد که در صورت رفتن کی‌روش از ایران حسین فرکی ممکن است جایگزین وی باشد. آیا شما چنین مسئله‌ای را تأیید می‌کنید؟

وقتی در عرف بین‌المللی می‌گوییم یک بازیکن با باشگاه قرارداد دارد و نمی‌توان با او مذاکره کرد امیدوارم در مورد سرمربی هم همین اتفاقات رخ دهد. البته این‌ها جوسازی است چون خوشبختانه برای فرکی کار زیاد است اما این را هم بگویم که ما برای تیم ملی ارزش قائلیم و از نتایجی که گرفتیم ناراحت هستیم. به شخصه معتقدم مربیان ایرانی خیلی بهتر از مربیان خارجی هستند و من به آنها اعتماد بیشتری دارم. امیدوارم اگر قرار است انتخابی صورت بگیرد روی حساب و کتاب باشد.

میزان مصدومیت پسوس چگونه است؟


مصدومیت این بازیکن از ناحیه کشیدگی کشاله ران بوده و فدراسیون و کمیته پزشکی آن تشخیص دقیقی از این مصدومیت به هنگام گرفتن آزمایش نداشته است. خودمان وقتی از بازیکنان تست می‌گیریم همه چیز را کنترل می‌کنیم. آقایانی هم که تازه آمده‌اند به این موضوع معترف هستند ولی در مجموع این بازیکن خودش با ما توافق کرده که بازی به بازی پول بدهیم و اگر در هر مسابقه‌ای به میدان رفت به او مبلغش را پرداخت کنیم.

وضعیت ورزشگاه نقش جهان به کجا رسید؟

خوشبختانه این ورزشگاه در مقطع خوبی به سر می‌برد و معاونت بهره‌برداری به شدت پیگیر این موضوع است. مطمئن باشید اخبار خوبی از ورزشگاه نقش جهان خواهید شنید.

زمان بهره‌برداری از این ورزشگاه به نظرتان چه تاریخی خواهد بود؟

فعلا که نمی‌توان تاریخ دقیقی داد اما پروژه 20 ساله بوده و تا قبل از این 5 پیمانکار عوض شده‌اند. آیتم‌ها باید بررسی شود و فکر می‌کنم با کارهایی که انجام شده بهره‌برداری از آن کمتر از 18 ماه طول خواهد کشید. امیدوارم زمان نقل و انتقال این ورزشگاه به کارخانه فولاد مبارکه سریعتر انجام شود چون هنوز چیزی کتبا به ما واگذار نشده و کارخانه فولاد هم اعتبارات لازم را تهیه کرده است. استاندار هم به شدت پیگیر این موضوع است که همه چیز سریع‌تر حل شود.


ویدیو : خلیلیان: میزبانی استقلالی‌ها خوب نبود