خلعتبری: دوست دارم شماره 9 سپاهان را برتن كنم/ اگر خواستید می‌توانید مبلغ قراردادم را ببینید :



خلعتبری: دوست دارم شماره 9 سپاهان را برتن كنم/ اگر خواستید می‌توانید مبلغ قراردادم را ببینید

هواداران ذوب آهن به خوبی می‌دانند كه هیچ وقت برای این تیم كم نگذاشتم و همانطور كه گفتم اگر از این تیم پیشنهاد خوبی داشتم برمی‌گشتم

 

دوست دارم , عشقم دوست دارم , دوست دارم عزیزم

 

محمدرضا خلعتبری مهاجم فصل گذشته الوصل تقریبا تصمیم نهایی‌اش را گرفته و امروز یا فردا با باشگاه سپاهان قرارداد امضا خواهد كرد. این در حالی است كه استقلال و پرسپولیس خواهان جذب او بودند ولی خلعتبری سر از سپاهان آورد تا دوباره فوتبالش را در سپاهان ارائه دهد. او در خصوص آخرین روند مذاكراتش با سپاهان و مسائل مختلف دیگر گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار سایت گل انجام داد.

 

مثل اینكه حضورت در سپاهان قطعی شده است؟

فعلا كه قرارداد امضا نشده ولی توافقات كامل صورت گرفته و اگر اتفاق خاصی نیفتد سال آینده در سپاهان بازی خواهم كرد.

 

راستی چرا سپاهان را انتخاب كردی؟

سپاهان در فوتبال ایران تیم بزرگی است از طرفی من چند سال در اصفهان بازی كردم و روزهای خوبی در ذوب آهن داشتم. شاید اگر از ذوب آهن پیشنهاد خوبی داشتم دوباره به این تیم برمی‌گشتم ولی شرایط مالی این باشگاه چندان مناسب نبود. سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و من خیلی  دوست دارم با این تیم جام قهرمانی آسیا را بالای سر ببرم. از طرفی دوستان قدیمی‌ام در ذوب آهن حالا در سپاهان حضور دارند و می‌توانم یك فصل خوب داشته باشم.

 

ولی قبول داری هواداران ذوب آهن از تو ناراحت می‌شوند؟

من احترام خاصی برای آنها قائل هستم ولی فوتبال حرفه‌ای شده و من حق انتخاب دارم. هواداران ذوب آهن به خوبی می‌دانند كه هیچ وقت برای این تیم كم نگذاشتم و همانطور كه گفتم اگر از این تیم پیشنهاد خوبی داشتم برمی‌گشتم. من با سپاهانی‌ها صحبت كردم و در نهایت به توافق رسیدم و مطمئن باشید در صورت عقد قرارداد با تمام وجود برای سپاهان بازی می‌كنم.

 

برخی می‌گویند با اضافه شدن تو، باند ذوب آهنی در سپاهان درست می‌شود؟

این حرف‌ها واقعا مسخره است و من در هر تیمی باشم با تمام وجود بازی می‌كنم. بازیكنانی مثل فرشید طالبی، علی احمدی و صادقی هم زمانی كه در ذوب آهن بودند هیچ وقت برای این تیم كم نگذاشتند.

 

می‌گویند مبلغ قرارداد تو یك میلیارد و 500 میلیون تومان است؟

اینكه می‌گویند پول میلیاردی گرفتم به هیچ عنوان صحت ندارد و می‌توانید اگر قرارداد بستم، برگه قراردادم را ببینید.

 

ولی هیچ كس باور نمی‌كند كه تو سقف قرارداد را رعایت كرده باشی یا اینكه پول كمی گرفته باشی، درست است؟

من بازیكن تیم ملی هستم و مطمئنا یكسری امتیازها برای بازیكنان ملی‌پوش در نظر گرفته می‌شود. از طرفی هر بازیكنی شرایط خاص خودش را دارد و مبلغ قراردادها متفاوت است.

 

راستی دوست داری در سپاهان چه شماره‌ای را برتن كنی؟

دوست دارم شماره 9 را بپوشم و اگر این شماره در اختیار بازیكنی نبود آن را برتن می‌كنم. در غیر اینصورت شماره دیگری را برمی‌دارم و این موضوع زیاد برایم مهم نیست. در باشگاه الوصل هم شماره 9 در اختیار بازیكن دیگری بود و من شماره 90 را برتن كردم.

 

راستی با زلاتكو كرانچار صحبت كردی؟

خیر، هنوز با او صحبت نكرده‌ام./گل


ویدیو : خلعتبری: دوست دارم شماره 9 سپاهان را برتن كنم/ اگر خواستید می‌توانید مبلغ قراردادم را ببینید