خلعتبری: دلیلی پیدا نکردم به گسترش نروم : مهاجم گسترش فولاد گفت: با جان و دل ...


مهاجم گسترش فولاد گفت: با جان و دل برای گسترش بازی خواهم کرد و هدف مان کسب سهمیه است. کاپ: محمد رضا خلعتبری درباره پیوستن خود به گسترش فولاد اظهار داشت:برای یک بازیکن اهمیت دارد که هم باشگاه او را بخواهد و هم سرمربی و چون کمالوند از دو هفته پیش با من صحبت کرده بود و می دیدم مربی این قدر به من اعتقاد دارد حس خوبی پیدا کردم.باشگاه گسترش پای من ایستاد و زمان خوبی داد.دو جلسه داشتیم و در نهایت به توافق رسیدیم.در مجموع هیچ دلیلی پیدا نکردم که به گسترش نروم.با جان و دل برای گسترش بازی خواهم کرد و هدف مان کسب سهمیه است.

وی درباره پیشنهاد استقلال گفت:استقلال از طریق یک واسطه قبل از فینال جام حذفی با من صحبت کرد اما پس از آن امروز و فردا کردند.شان باشگاه این رفتار نبود و در شان من هم نبود که بخواهم منتظر بمانم چه کسی را می خواهند بگیرند.به همین دلیل من انتخابم را انجام دادم.

خلعتبری تصریح کرد:شاید اگر 24 ساعت صبر می کردم اتفاقات دیگری رخ می داد اما خواستم تکلیف خودم و باشگاه گسترش و تیم هایی که من را می خواستند مشخص شود.در نهایت تکلیف من،گسترش و 6 باشگاه روشن شد.امیدوارم روزهای خوبی را در تبریز سپری کنم.


ویدیو : خلعتبری: دلیلی پیدا نکردم به گسترش نروم