خلعتبری از سرخ‌پوشان فاصله گرفت : مسئولان باشگاه پرسپولیس علی‌رغم برگزاری سه ...


مسئولان باشگاه پرسپولیس علی‌رغم برگزاری سه جلسه با عجمانی‌ها با این تیم برای جذب محمدرضا خلعتبری به توافق نرسیدند. خبرگزاری فارس: مسئولان باشگاه پرسپولیس علی‌رغم برگزاری سه جلسه با عجمانی‌ها با این تیم برای جذب محمدرضا خلعتبری به توافق نرسیدند.

بحث حضور محمد‌رضا خلعتبری در پرسپولیس این روزها سوژه داغ مطبوعات است و حتی علی دایی اعلام کرده به هر نحوی که شده این بازیکن جذب شود. از همین رو مسئولان باشگاه پرسپولیس از طریق نماینده خود در یک هفته گذشته سه جلسه با عجمانی‌ها برگزار کردند که بالاخره پس از جلسه شب گذشته طرفین به بن‌بست خوردند. این در شرایطی است که مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کردند زیر بار پرداخت یک میلیون دلار نمی‌روند و از اماراتی‌ها تخفیف خواستند اما عجمانی‌ها نیز روی یک پا ایستاده‌اند و اعلام کرده‌اند که حتی یک ریال نیز به قرمز‌پوشان تخفیف نمی‌دهند.

این در شرایطی است که باشگاه پرسپولیس آخرین پیشنهاد خود را به عجمانی‌ها داده و قرار است به زودی آنها جواب نهایی را به قرمز‌پوشان بدهند. همچنین عجمانی‌ها پیگیر این هستند تا هرچه سریع‌تر خلعتبری به تمرینات این تیم بازگردد. این در شرایطی است که رویانیان اعلام کرده ما نمی‌توانیم فقط خواسته‌های عجمان را برآورده کنیم بلکه آنها هم باید با فرمول ما کنار بیایند با این حساب به احتمال فراوان بازگشت خلعتبری به ایران علی‌رغم تلاش رویانیان فعلا منتفی شده و باید نشست و دید که جواب عجمانی‌ها به آخرین پیشنهاد پرسپولیسی‌ها چیست. پرسپولیسی‌ها برای بازگشت خلعتبری به ایران به عجمانی‌ها اعلام کرده‌اند که آماده هرگونه همکاری با آنها هستند اما باید تخفیف‌های لازم به قرمز‌پوشان بدهند.


ویدیو : خلعتبری از سرخ‌پوشان فاصله گرفت