خلاقیت یک ناپدری برای پسر ناتوان +عکس : هالووین از جمله جشن های شاد و جالب ...


هالووین از جمله جشن های شاد و جالب برای مردم امریکا و اروپا است که هرسال با اشتیاق فراوان آن را برگزار می کنند. این جشن، کوچک و بزرگ ندارد و هر فردی در هر وضعیتی آن را برپا می کند.           پادشا: هالووین از جمله جشن های شاد و جالب برای مردم امریکا و اروپا است که هرسال با اشتیاق فراوان آن را برگزار می کنند. این جشن، کوچک و بزرگ ندارد و هر فردی در هر وضعیتی آن را برپا می کند. حتی انسان های ناتوان و معلول نیز دوست دارند در این شادی ترسناک اما هیجان‌آور سهیم باشند. خانواده های این افراد هم سعی می کنند در این راستا به آنها کمک کنند.

اما در میان همه کارهای معمولی که انجام می شود، باید به خلاقیت جالب یک ناپدری اشاره کنیم که فرزندخوانده او، فلج مغزی است و صرع نیز دارد. این پسر 6 ساله، برای حرکت از ویلچر استفاده می کند.

ناپدری، ویلچر را به تانک اسباب بازی تبدیل کرده است ا شادی این جشن را با پسرش سهیم شود. البته مدل های دیگری نیز ساخته و برای ساخت هر کدام از آنها حدود 15 تا 30 ساعت زمان صرف کرده است.

10 اقدام برای افزایش خلاقیت , آموزش خلاقیت برای کودکان , خلاقیت برای کودکان

خلاقیت برای ایجاد انگیزه در مطالعه کودکان , 8 روش برای تقویت قدرت خلاقیت , بهترین اسباب بازی برای افزایش خلاقیت در کودکان

اپلیکیشن افزایش خلاقیت برای کودکان , خلاقیت روستایی در ژاپن برای جذب گردشگر , دانلود تلگرام برای کامپیوتر

دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر , خلاقیت , اینستاگرام برای ویندوز


ویدیو : خلاقیت یک ناپدری برای پسر ناتوان +عکس