خلاصی از درد زانو با ساخت دستگاه تزریق یخ : خلاصی از درد زانو با ساخت دستگاه ...



ساخت دستگاه جی پی اس , ساخت دستگاه ورزشی خانه , طریق ساخت دستگاه دفع مورچه

خلاصی از درد زانو با ساخت دستگاه تزریق یخ
دانشمندان آمریكایی در دستاوردی جدید موفق به ساخت دستگاه دستی جدیدی شده‌اند كه یك توپ كوچك یخ را در زیر پوست تزریق كرده و از انتقال علائم درد در بیماران دچار آرتروز زانو جلوگیری می‌كند.
 این درمان سرپایی كه كمتر از 10 دقیقه طول می‌كشد، از یك تاثیر مشابه با بی‌حس‌كننده موضعی برخوردار بوده، اما تاثیر آن طولانی‌تر است.
 اكنون دانشمندان یك كارآزمایی بالینی بزرگ‌تر را با استفاده از این شیوه آغاز كرده و آن را روی بیماران دچار آرتروز زانو آزمایش كرده‌اند.
هنگامی كه غضروف‌ها در انتهای استخوان‌ها بر اثر سایش از بین می‌روند، استخوان‌ها به هم كشیده شده و باعث بروز درد می‌شوند. بیشتر بزرگسالان بالای 45 سال از درد آرتروز زانو رنج می‌برند. درمان‌های این درد دامنه‌ای از مسكن‌ها و تزریقات استروئید تا جراحی و تعویض مفصل را در بر می‌گیرد.
این درمان یخی یك گونه از سرما درمانی است كه در آن پزشكان از دماهای بسیار سرد برای درمان انواع بیماری استفاده می‌كنند.

از این درمان برای بیماری‌های گوناگون پوستی از جمله برای منجمد كردن سرطان‌های كوچك پوست و همچنین غده‌های خوش‌خیم مانند زگیل استفاده می‌شود.
از سرمادرمانی برای درمان سرطان پروستات نیز استفاده می‌شود كه در آن پزشكان به انجماد سلول‌های سرطانی می‌پردازند. اخیرا محققان از این شیوه برای درد مفاصل بویژه در آرنج، زانو و شانه استفاده كرده‌اند.

منبع:konjkav.com

 


ویدیو : خلاصی از درد زانو با ساخت دستگاه تزریق یخ