خفاش شب مازندران بازداشت شد : دادستان میاندرود (استان مازندران) از دستگیری ...


دادستان میاندرود (استان مازندران) از دستگیری فردی که اقدام به تجاوز و سرقت پول و طلای زنان و دختران جوان می‌کرد، خبر داد و گفت: تحقیقات این پرونده همچنان ادامه دارد. خبرگزاری ایسنا: دادستان میاندرود (استان مازندران) از دستگیری فردی که اقدام به تجاوز و سرقت پول و طلای زنان و دختران جوان می‌کرد، خبر داد و گفت: تحقیقات این پرونده همچنان ادامه دارد.

 ملاکریمی با اشاره به شکایت یک زن که مدعی شده بود شخصی به بهانه مسافرکشی، وی و فرزندش را ربوده و پس از انتقال به باغی، طلا و جواهراتش را دزدیده است، گفت: با پیگیری نیروهای انتظامی و امنیتی، خفاش شب این شهرستان دستگیر شد.

وی ادامه داد: متهم معروف به سعید - ط 27 ساله با همکاری همسرش معروف به ماندانا - ک 25 ساله با فریب زنان و دختران به عنوان مسافر و انتقال آنان با خودروی پژو به داخل باغی در میاندرود، پس از سرقت طلا و جواهرات و وجه نقد اقدام به تجاوز می‌کرد.

دادستان میاندرود، یادآور شد: در بازجویی اولیه، متهمان انگیزه اصلی خود را از این کار زشت بیکاری عنوان کردند.

ملاکریمی در تشریح این حادثه گفت: متهمان بعد از تجاوز، زنان و دختران را عریان در باغ رها می‌کردند. در محل حادثه تعدادی کیف و کفش و لباس زنانه پیدا شد که گویای صحت موضوع است. با بررسی‌های اولیه تعداد افرادی که مورد تجاوز قرار گرفته‌اند تا به حال بالغ بر 10 نفر هستند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

دادستان میاندرود از تمامی کسانی که مورد تجاوز یا سرقت این چنینی قرار گرفته‌اند خواست تا با مراجعه به دادستانی شهرستان میاندورد جهت تنظیم و پیگیری موضوع مراجعه کنند و وی خواستار مجازات برای این متهمان شد.


ویدیو : خفاش شب مازندران بازداشت شد