خط و رنگ ایمیل‌های خوانده نشده :   بسیاری از كاربران، محیط نرم‌افزاری اوت‌لوك ...



 

نمایش ایمیل خوانده نشده در جی میل , چگونه از خوانده شدن ایمیل مطلع شویم , متن رپ خوانده نشده

بسیاری از كاربران، محیط نرم‌افزاری اوت‌لوك را با متن‌های مشكی و زمینه سفید رنگ مشاهده می‌كنند. در این حالت نمایش، تفاوت ایمیل‌های جدید و خوانده نشده با ایمیل‌های قدیمی یا خوانده شده در این است كه این ایمیل‌های جدید به‌صورت توپر (Bold) نمایش داده می‌شود.

با توجه به این اختلاف بسیار كوچك، تشخیص ایمیل‌های خوانده نشده از خوانده شده‌ها چندان آسان نیست و حتی كاربرانی كه مشكل كور‌رنگی دارند نیز بشدت در انجام این كار با مشكل مواجه می‌شوند. برای جلوگیری از رفع این مشكل و تشخیص بسیار آسان و سریع ایمیل‌های خوانده نشده از خوانده شده‌ها بهترین روش می‌تواند تغییر در رنگ متن این ایمیل‌ها و نوع قلم آنها باشد. برای انجام این كار می‌توانید به روش زیر عمل كنید:

1ـ نرم‌افزار اوت‌لوك را اجرا كنید.

2ـ‌ از ریبون بالای نرم‌افزار به تب View بروید.

3ـ گزینهView Settings را كه به كمك دو آیكون چرخ‌دنده كوچك به‌نمایش درآمده است كلیك كنید.

4ـ در پنجره به‌نمایش درآمده گزینه Conditional Formatting را پیدا كرده و روی آن كلیك كنید.

5 ـ با كلیك روی گزینه فوق، پنجره‌ای نمایش داده می‌شود كه در آن می‌توانید رنگ و نوع قلم مورد استفاده برای پیام‌ها در شرایط مختلف را مشخص كنید. پیام‌های خوانده نشده، ثبت‌شده‌هایی كه ارسال نشده‌اند، منقضی شده‌ها، پیام‌های ذخیره شده در پوشه‌های دیگر و... برخی از انواع پیام‌های موجود در این بخش هستند.

6 ـ در این مثال برای تغییر رنگ و قلم پیام‌های خوانده نشده ‌باید گزینه Unread messages را انتخاب كرده سپس روی دكمه Font كلیك كنید.

7ـ نوع قلم، چگونگی نمایش، اندازه و رنگ آن را انتخاب كرده و با كلیك روی گزینه OK تغییرات را ذخیره كنید.

8 ـ مشاهده می‌كنید كه پیام‌های خوانده نشده باتوجه به قلم و رنگی كه شما انتخاب كرده‌اید نمایش داده شده‌اند و براحتی در میان انبوهی از پیام‌های خوانده شده قابل تشخیص هستند.

منبع:jameamonline.ir


ویدیو : خط و رنگ ایمیل‌های خوانده نشده