خط قرمز پلیس برای مسافران نوروزی : مقیمی با اشاره به شرایط جغرافیایی ویژه استان ...



آمار مسافران نوروزی 95 , چای قرمز برای فشار خون , رنگ قرمز برای گاو

مقیمی با اشاره به شرایط جغرافیایی ویژه استان سمنان، گفت: بخش زیادی از مسافران نوروزی از این استان عبور می کنند و این موضوع اهمیت این مسیر را دوچندان و وظیفه پلیس را سنگین تر می کند.

رئیس پلیس آگاهی ناجا، رعایت حقوق مردم و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی را خط قرمز پلیس در نوروز دانست که پلیس با جدیت و برابر قانون برای حفظ آن تلاش می کند.
 
به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، سردار محمدرضا مقیمی در قرارگاه نوروزی امام علی (ع) استان سمنان، گفت: با توجه به رشد فزاینده ماموریت های یگان های ناجا در سراسر کشور، هدف پلیس در ایام نوروز، خدمت رسانی مضاعف و مناسب به مردم به ویژه مسافران است.
 
وی کاهش تصادفات جاده ای و تلفات آن را دغدغه مهم کشور دانست و افزود: سنگین ترین مسوولیت پلیس و دستگاه های متولی امر در تعطیلات نوروزی کاهش حوادث ترافیکی و حفظ سلامت شهروندان است.
 
وی یکی از وظایف اصلی قرارگاه نوروزی امام علی(ع) را رصد لحظه ای جاده های ارتباطی و حوزه استحفاظی مربوطه عنوان و ابراز امیداوری کرد: با هدایت ستادی و دقیق مسوولان، تلاش جهادی کارکنان و مشارکت فعال مردمی، بهاری شاد و پرنشاط برای تمامی شهروندان رقم بخورد.
 
مقیمی با اشاره به شرایط جغرافیایی ویژه استان سمنان، گفت: بخش زیادی از مسافران نوروزی از این استان عبور می کنند و این موضوع اهمیت این مسیر را دوچندان و وظیفه پلیس را سنگین تر می کند.
 
وی حضور فیزیکی پلیس و یگان های امدادی و خدماتی در محور تهران - مشهد در استان سمنان را مناسب ارزیابی و اضافه کرد: با توجه به حجم بالای تردد مسافران و زائران نوروزی حرم امام رضا(ع) وضعیت ترافیکی جاده های این استان نیز روان و مناسب است.
 
رییس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به مسافرت تعداد زیادی از مردم و خالی بودن منازل آنان، ضمن توصیه مکرر به شهروندان برای رعایت نکات ایمنی در پیشگری از سرقت، تاکید کرد: پلیس تدابیر ویژه ای برای مقابله با سارقان منازل در نظر دارد.
 
سرهنگ علی اکبر سلیمانیان جانشین فرماندهی انظامی استان سمنان در این نشست ضمن معرفی وضعیت فرهنگی، اجتماعی و بومی این استان، گزارشی از اقدامات یکساله پلیس ارایه کرد.
 
رئیس پلیس آگاهی ناجا، با حضور در استان سمنان با بازدید از جاده ارتباطی و ایستگاه های انتظامی و ترافیکی جاده ای در قرارگاه نوروزی امام علی (ع) این استان حضور یافت. 

 

 اخبار اجتماعی - ایرنا

 


ویدیو : خط قرمز پلیس برای مسافران نوروزی