«خط قرمز» دولت روحانی مشخص شد : وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به سوالی ...


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به سوالی در خصوص پارازیت هایی که برای مقابله با ماهواره ها ارسال می شوند، گفت: ارسال پارازیت های مضر برای سلامت مردم، خط قرمز دولت یازدهم است. خبرگزاری ایلنا: محمود واعظی در حاشیه افتتاح پروژه های جدید شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل در جمع خبرنگاران در خصوص سوء استفاده های مربوط به ارسال پیامک های انبوه مسابقه ای از سوی اپراتورهای ارتباطی کشور، افزود: البته اپراتورها برای قطع پیامک های انبوه شماره‌هایی را اعلام کرده اند تا افراد در صورت تمایل نداشتن این پیامک ها را دریافت نکنند.

وی اظهار داشت: پیامک هایی نیز که انبوه نیست اما ارسال آنها برای مشترکین مزاحمت ایجاد می کند، از طریق سامانه 195 قابل پیگیری است و پلیس فتا نیز برخورد با اینگونه مسائل را در دستور کار خود قرار داده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به سوال دیگری در خصوص پارازیت هایی که برای مقابله با ماهواره ها ارسال می شوند نیز با تاکید براینکه، ارسال پارازیت های مضر برای سلامت مردم خط قرمز دولت یازدهم محسوب می شود، گفت: همواره رهبر معظم انقلاب و همچنین رییس جمهوری بر این نکته تاکید داشته اند.

وی افزود: وظیفه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و همچنین سازمان انرژِی اتمی است که مشترکا اینگونه پارازیت ها را تحت نظر داشته و هرجا با پارازیت های مضر برای سلامتی مردم برخورد کردند سریعا بررسی، گزارش و برخورد کنند و اخیرا نیز موردی در این خصوص به وزارت ارتباطات اعلام شد که گزارش آن برای شورای عالی امنیت ملی ارسال شد.


ویدیو : «خط قرمز» دولت روحانی مشخص شد