خط رند تلفن ثابت در تهران چه قدر می‌ارزد؟ :     اخباراقتصادی -    خط رند تلفن ...



پرداخت قبض تلفن ثابت تهران , مشاهده قبض تلفن ثابت تهران , خرید تلفن ثابت تهران

 

  اخباراقتصادی -    خط رند تلفن ثابت در تهران چه قدر می‌ارزد؟

شماره‌های رند تلفن ثابت در استان تهران گاهی با قیمت‌هایی بالغ بر 200 میلیون تومان به فروش می‌رسند که مدیر عامل مخابرات تهران معتقد است: این رقم‌ها براساس بازار عرضه و تقاضا تعیین می‌شود.

علیرضا صیدی در پاسخ به این سوال که آیا واگذار نشدن شماره‌های رند از سوی مخابرات باعث ایجاد بازار سیاه در بازار تلفن ثابت نمی‌شود، اظهار کرد: شماره‌های رند معمولی توسط مخابرات واگذار می‌شوند، اما برای شماره‌های خیلی رند نمی‌توان یک برنامه‌ریزی خاص صورت داد، چرا که قیمت خطوط رند تا جایی که برای آنها مشتری وجود داشته باشد قابل افزایش است.

وی ادامه داد: اکنون به عنوان مثال فردی را در نظر بگیرید که یک خط رند داشته باشد که شماره آن 88888888 باشد این فرد اگر بخواهد خط خود را واگذار کند، قطعا دیگر شماره مشابهی وجود ندارد که تمام ارقام آن هشت باشد. برهمین اساس ممکن است برای قیمت این خط با توجه به تقاضای بازار رقم‌های بالایی در نظر گرفته شود.

مدیر عامل مخابرات تهران در پاسخ به این‌که به شخصه تا چه اندازه واگذار نشدن شماره‌های طلایی و الماس توسط مخابرات را در ایجاد این شرایط موثر می‌داند، اظهار کرد: بعید می‌دانم قیمت‌های خطوط رند به عدم واگذاری مخابرات مربوط باشد. ما اکنون سرویس‌های برنز و نقره را ارائه می‌کنیم و خط‌های مرتبی که در این دو گروه قرار می‌گیرند واگذار می‌کنیم اما برخی شماره‌های رند قبلا واگذار شده و اکنون در اختیار مخابرات نیست و همین شماره‌ها در بازار به فروش می‌رسد که تصمیم‌گیری درباره‌ی قیمت آنها نیز برعهده مخابرات نیست.

وی ادامه داد: به هرحال شماره‌های الماس ما بسیار کم است و اگر درست برنامه‌ریزی نکنیم ممکن است این شماره‌ها دست افرادی بیفتد که قابل شناسایی نباشند و بهتر است که این شماره‌ها فعلا در دست مخابرات باقی بماند.


 اخباراقتصادی  -  ایسنا


ویدیو : خط رند تلفن ثابت در تهران چه قدر می‌ارزد؟