خط تولید برند کوئیک سیلور بزودی در ایران : این برنامه ریزی در جهت اشتغال زایی ...


این برنامه ریزی در جهت اشتغال زایی و رشد صنعت پوشاک در ایران توسط نمایندگان این برند صورت خواهد گرفت. پادشا: کوئیک سیلور بخشی خط تولیدش را به زودی به ایران انتقال می دهد

سمینار خبری کوئیک سیلور در سالن VIP برج میلاد به همت باشگاه هواداران این برج در حضور جمع کثیری از خبرنگاران از برنامه های آینده خود خبر داد.

ثبت برند در ایران , تولید نفت ایران , برند های معروف لباس زنانه در ایران

در راستای برنامه مهییج این برند در ایران امیر حسین محمدی نژاد مدیر عامل این برند در ایران و صدرا شریعتمداری طراح این کمپین و مدیر بازاریابی کوئیک سیلور در ایران به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند. برند کوئیک سیلور یکی از ده برند معتبر و شناخته شده در دنیای مد با توجه به پتانسیل بالای بازار ایران قصد دارد تا بخشی از تولیداتش را در راستای بومی سازی این برند در ایران تولید کند.

این برنامه ریزی در جهت اشتغال زایی و رشد صنعت پوشاک در ایران توسط نمایندگان این برند صورت خواهد گرفت. این در حالیست که برای نخستین بار در ایران یک برند استرالیایی از یک برنامه تماما بومی سازی شده در راستای معرفی خود استفاده می کند، جمع کثیری از مطبوعات و سایت های اینترنتی من جمله سایت پادشا از حامیان معنوی این طرح در ایران می باشند.

میزان تولید نفت ایران , بهترین برند کت و شلوار در ایران , برند های معروف لباس مردانه در ایران

در همین راستا همزمان با افتتاح یکی دیگر از شعب این برند در خیابان جردن تهران در روز 14 تیر ماه، به قید قرعه 5 نفر از شرکت کنندگان انتخاب شده و پس از یکماه تمرین با مربیان خود در باشگاه اکسیژن رویال یکی دیگر از حامیان برنامه به یک سفر هیجان انگیز سه روزه به طبیغت وحشی و زیبای کمجل واقع در جاده چالوس خواهند رفت. این دره نوردی پس از 3 روز و گذر از 52 آبشار به پایان خواهد رسید و همزمان فیلم مستندی برای نخستین بار از این طبیعت زیبا و دره نوردی منتخبین تهیه خواهد شد، از نکات جالب این برنامه انتخاب افراد عادی برای این دره نوردی است، فیلم مستند نیز در سینما تک قلهک و نیز برج میلاد سه شب اکران خواهد شد.

برند برتر لوازم خانگی در ایران , برند های برتر ایران , برند های تولید کننده ی کفش ورزش

برای ثبت نام در این برنامه تنها تا پنج شنبه این هفته زمان باقی مانده است. برای ثبت نام به سایت adventurers.ir  رفته و نام نویسی کنید. زمان برگزاری قرعه کشی روز جمعه 14 تیر ماه همزمان با مراسم افتتاحیه فروشگاه جردن این برند از ساعت 18 تا 22 برگزار خواهد شد.


ویدیو : خط تولید برند کوئیک سیلور بزودی در ایران