خطرناک ترین راه‌های صخره‌ای دنیا : اگر از ارتفاع وحشت دارید، بهتر است حتی عکس ...


اگر از ارتفاع وحشت دارید، بهتر است حتی عکس های این مطلب را هم نگاه نکنید شاید باعث دل به‌هم‌خوردگی شما بشود. اما اگر هیجان دوست هستید و مکان ها و تفریحات عجیب و خطرناک دنیا برایتان جذابیت ویژه ای دارند، خوب است با این ده مسیر کوهستانی آشنا شوید.



پادشا: اگر از ارتفاع وحشت دارید، بهتر است حتی عکس های این مطلب را هم نگاه نکنید شاید باعث دل به‌هم‌خوردگی شما بشود. اما اگر هیجان دوست هستید و مکان ها و تفریحات عجیب و خطرناک دنیا برایتان جذابیت ویژه ای دارند، خوب است با این ده مسیر خطرناک کوهستانی آشنا شوید که هر کس دل رفتن به آنجا را ندارد.

خطرناک ترین راه های صخره ای دنیا , خطرناک ترین مار دنیا , خطرناک ترین کشور دنیا

El Caminito Del Rey – مالاگا، اسپانیا

برای رفتن به این مسیر خطرناک و تجربه وحشت واقعی در آنجا باید چند سال صبر کنید زیرا El Caminito Del Rey در نتیجه سقوط دو گردشگر که منجر به مرگ آنها شد، تعطیل شده است. البته مسوولان در تلاش هستند تا سال 2015 میلادی دوباره آنجا را بازگشایی کنند. مسیر کنار این صخره ابتدا و اساسا برای عبور کارگران کارخانه تولید برق ساخته شد  اما این زیبایی ترسناک خیلی زود به یکی از مقاصد کوهنوردها و هیجان دوست ها تبدیل شد. عرض این مسیر فقط یک متر و ارتفاع آن 100.5 متر بالای زمین است. رودخانه El Chorro در زیر این صخره قرار دارد و بازدیدکننده ها باید بدون هیچ میله یا جایی برای دست گرفتن از این مسیر باریک، بلند و بسیار خطرناک عبور کنند. واقعا دل می خواهد راه رفتن در چنین مسیر باریکی آن هم در ارتفاع یکصدمتری! اما در مراحل تکمیل این راه، قرار است جای دست، چراغ و میله های محافظ برای این مسیر پرخطر تعبیه شود.

خطرناک ترین استخر دنیا , خطرناک ترین کوه ها و قله های دنیا , تصاویری از خطرناک ترین و هیجان انگیز ترین ورزش های دنیا


مسیر صخره ای – نیوپورت، جزیره Rhode (ایالت متحده آمریکا)

این مسیر بسیار خطرناک و باریک در ارتفاع 21 متری قرار دارد اما برای راه رفتن در آن فقط اندازه دو جای پا وجود دارد. بوته ها شاخ و برگ های موجود در این منطقه این خطر را پوشانده اند. البته خطر سر خوردن و سقوط به پایین تنها خطر این مسیر نیست، در طول راه باید مراقب گزنه های آمریکایی که سمی هستند نیز باشید. اگر یک لحظه چشم از راه بردارید و بخواهید چشم انداز زیبای اطراف را نگاه کنید، ممکن است در دام این گزنه ها بفتید. از بالای این مسیر پرخطر می توانید عمارت باقی مانده از قرن 19 میلادی و خط ساحلی اقیانوس اطلس را تماشا کنید.

ورزش های بسیار خطرناک در خارق العاده ترین مکان های دنیا , خطرناک‌ترین شهر بازی‌های دنیا تصاویر , خطرناک ترین گرگ دنیا


کوه تیانمن – ژانجیاجیه، چین

باید بدانید این راه در دل کوه و صخره وجود نداشته است و دست ساز بشر است. چینی ها این راه بسیار باریک و ترسناک را در ارتفاع 1220 متری از سطح زمین ساخته اند که فقط 91.5 سانتی متر عرض دارد. شیشه های کف این راه، فقط 6 سانتی متر ضخامت دارند و فاصله با مرگ همین 6 سانتی متر است. در این راه نباید به هیچ وجه پایین را نگاه کنید زیرا بسیار ترسناک و دلهره آور است و در ضمن، از منظره و چشم انداز 360 درجه آن بالا نیز غافل خواهید شد.

خطرناک ترین گذرگاه های دنیا , خطرناک ترین سگ دنیا , نام خطرناک ترین سگ دنیا


صخره های Slieve League –دانگل، ایرلند شمالی

برای تماشای مناظر زیبای صخره های Slieve League باید از مسیر «فقط یک نفر» عبور کنید. هویت این راه از نام آن کاملا مشخص است: عرض آن فقط برای عبور یک نفر مناسب است. حرکت در این مسیر اضطراب بسیاری در پی دارد زیرا در پایین پای خود ارتفاع 610 متری از اقیانوس را می بینید که اگر خدایی نکرده به پایین پرت شوید عملا چیزی از شما باقی نخواهد ماند. ترجیحا در روزهای باران و آب و هوای مه‌آلود هرگز به این مکان نروید. 

خطرناک ترین شهربازی دنیا عکس , خطرناک ترین کشورهای دنیا , خطرناک ترین راه مدرسه دنیا عکس


جاده صخره ای چانگ کنگ – کوه هواشان، چین

بالا رفتن از این صخره صاف بسیار ترسناک به نظر می رسد. تصور کنید که ناگهان پایتان لیز بخورد و به پایین پرت شوید! تصورش هم وحشتناک است. این راه و چوب های بلندی که در سنگ های صخره کار گذاشته شده اند در 700 سال پیش ساخته شده اند. وقت وارد این مسیر بشوید دیگر راه بازگشتی ندارد زیرا راه طوری ساخته شده است که فقط یک نفر می تواند از آن عبور کند. باید تا بالا بروید و این مساله آن را به یک چالش اساسی تبدیل کرده است.

یکی از خطرناک‌ترین گیاهان دنیا , خطرناک ترین حشرات دنیا , خطرناک ترین حیوانات دنیا


پریکستولن – Ryfylke، نروژ

بالای این صخره هیچ نوع میله، مرز هشداردهنده یا علامتی برای خطر وجود ندارد و همه چیز به خود بازدیدکننده بستگی دارد که چقدر به لبه های صخره نزدیک شوند. این صخره که با نام «پرتگاه عمومی» شناخته می شود، یک سکوی صاف و سنگی به اندازه 25×25 متر است و در ارتفاع 610 متری از سطح زمین قرار دارد. 

خطرناک ترین ماساژ دنیا در فلیپین عکس , خطرناک ترین سلفی های دنیا , عکس لیونل مسی با خطرناک ترین سگ دنیا


دیوار بزرگ جیانکو – روستای Xizhaizi، چین

توجه کرده اید بیشتر این مسیرهای خطرناک کوهستانی در کشور چین بوده اند؟ فقط محصولاتش ترسناک نیست، گردشگاه های چینی ها هم ترس دارد. البته این دو ترس بسیار با هم متفاوت هستند. ترس اول واقعا جای نگرانی دارد. اما ترس دوم هیجان انگیز و دوست داشتنی است. از دیگر راه های کوهستانی ترسناک کشور چین، باید به بخش جیانکوی دیوار بزرگ اشاره کرد.

ترسناک ترین فیلم دنیا , عجیب ترین هتل های دنیا , کردنی ترین زن دنیا


Faro De Los Morrillos – کابو روجو، پورته ریکو

مسیر سفید سنگ آهکی Faro de Los Morrillos در کنار فانوس دریایی کابو روجو یکی از زیباترین مسیرهای صخره ای این منطقه است. راه رفتن در این مسیر به انداه بقیه ترس را احساس نمی کنید، البته اگر خیلی در لبه صخره راه نروید! افراد بسیاری در این راه جان خود را از دست داده ند. این صخره های آهکی ظاهر بسیار گول زننده ای دارند و تصور می کنید امن است اما خیلی راحت می شکنند و فرو می ریزند.

زشت ترین دختر دنیا , سخت ترین زبان دنیا , سکسی ترین زن دنیا


جاده کالالاوئو – کاوایی، هاوایی

این جاده چشم انداز کاملی به همه مناظر زیبای هاوایی، خطوط ساحلی، آبشارها و صخره های آتشفشانی دارد. اما شیب 91.5 متری این مسیر چیزی نیست که همه بتوانند آن را برای خود هضم کنند و حاضر شوند از این مسیر بالا بروند.

زشت ترین زن دنیا , خسیس ترین مردم دنیا , خوشگل ترین پسر دنیا


صخره مادر – گالوی، ایرلند

در این مسیر هیچ چیز غیر از تابلوهای هشداردهنده وجود ندارد و خود گردشگر باید مراقب باشد در راه باریکه های این صخره راه نرود. در اینجا اگر مراقب علایم نباشید و به لبه های صخره نزدیک شوید، احتمال سقوط از ارتفاع 215 متری به داخل اقیانوس  بیشتر می شود.

گران قیمت ترین ماشین دنیا , فاحشه ترین کشور دنیا , زیبا ترین زن دنیا


ویدیو : خطرناک ترین راه‌های صخره‌ای دنیا