خطاهای اینترنتی به ترتیب حروف الفبا (3) :     Internet server error خطایی ...



 

ترتیب حروف الفبا , استان های ایران به ترتیب حروف الفبا , اسامی میوه ها به ترتیب حروف الفبا

 

Internet server error

خطایی در برنامه رابط صفحات وب و پایگاه داده ها یا نسخه فایل ها وجود دارد.
راه حل: احتمال کمی وجود دارد که کاربر بتواند این مشکل را رفع کند. مسئولان سایت باید برای حل چنین مشکلی اقدام کنند.

 

Invalid host or unable to resolve (FTPخطای)

معادل خطای 404 برای مرورگر است. برنامه FTP نمی تواند سایت مورد درخواست را پیدا کند. مسئولان سایت باید برای حل چنین مشکلی اقدام کنند.

 

Invalid newsgroup (UseNet خطای)

علت آن اشتباه تایپی URL است. یا مرورگر خبری که کاربر به دنبال آن است، در سرور خبری وجود ندارد.

 

Mail for a mail list stops appearing (خطای پست الکترونیکی)

این پیغام خطا نیست. یک مشکل موقتی در سایت یا اینترنت به وجود آمده است یا شاید هم اشتراک کاربر در لیست پستی آن سایت قطع شده و یا اینکه ارتباط با لیست از بین رفته است.

 

Network connection was refused by the server

معمولا این خطا به معنی شلوغی بیش از حد سرور است که نمی تواند حتی یک کاربر دیگر را بپذیرد.

 

Not such message (UseNet خطای)

پیغام، تاریخ گذشته است. یعنی پیغام مورد درخواست کاربر هنوز در نمایه وجود دارد اما از سرور حذف شده است.

 

NNTP server error (UseNet خطای)

کاربر در تلاش است مطلبی را در یک گروه خبری مطالعه کرده یا مطلب جدیدی را به آن ارسال کند. مرور گروههای خبری از طریق یک سرور اخبار (NNTP) صورت می گیرد. این سرور توسط ISP تامین می شود. این خطا بدین معناست که ISP، این گروه خبری را در اختیار کاربر قرار نداده است.
راه حل: URL را کنترل کنید. اگر نتیجه نگرفتید، تنظیمات سرور اخبار را کنترل کنید. در صورت تداوم این خطا، با ISP خود تماس بگیرید.

 

Permission denied

به نظر می رسد کاربر تلاش می کند فایلی را upload یا download کند و مدیران سایت، این اجازه را به وی نمی دهند. یا اینکه فایل مورد نظر برای دریافت کردن یا مرور وجود ندارد. احتمال دیگر این است که سایت خیلی شلوغ است و نمی تواند درخواست کاربر را بپذیرد.
راه حل: نام فایل را کنترل کرده و مطمئن شوید آن را درست تایپ کرده اید. اگر جواب نگرفتید مدتی صبر کرده و دوباره امتحان کنید. در صورت تداوم مشکل، با مدیران سایت تماس بگیرید و طریقه upload کردن فایل به آن سایت را برسید.

 

problem: The message appears as a bunch of unintelligible character (UseNet خطای)

فایل های دودویی یا باینری، فایل هایی غیر متنی هستند. مانند تصاویر، فیلم، یا برنامه هایی که با کاراکترهای متنی، کد گذاری شده اند. بیشتر خبر خوان ها به طور خودکار، فایل های دودویی را کد گشایی خودکار داشته باشد. توجه داشته باشید که برنامه Outlook Express، بیشتر گروههای خبری دودویی را کد گشایی می کند.

 

problem:Too many cosective transmitted (FTP خطای)

خط اختلال دارد و از ادامه برنامه FTP جلوگیری می کند که می تواند به علت مشکلات سخت افزاری باشد. از جمله اینکه سلسله دستورات ارسالی به مودم کاربر، صحیح نیست و یا مودم درست پیکر بندی نشده است.

 

problem: Your FTP program connects , suddenly stop responding (FTP خطای)

و اگر این خطا بلافاصله بعد از اتصال شما ظاهر شد، سعی کنید از خط فاصله به عنوان اولین کاراکتر کلمه عبور استفاده کنید. این کار، پیغامهای اطلاعاتی سایت را غیر فعال می کند، زیرا ممکن است پیغامهای اطلاعاتی سایت به علت تضاد با برنامه FTP باشد.

 

Refused by host

کاربر اجازه دسترسی به این سند را ندارد. علت این است که حوزه (domain) وی مسدود شده یا نیاز به کلمه عبور دارد.

 

Server Not Responding... many be down, contact host

کاربر به دنبال صفحاتی است که سرور آنها از کار افتاده است. مشکل از سرور کاربر نیست.

 

Site unavailable

این خطا چندین علت می تواند داشته باشد: یا سایت به دلیل امور امنیتی برای مدتی تعطیل است، یا در خط، ترافیک بالایی وجود دارد یا سایت، دیگر وجود ندارد و یا اینکه URL درست تایپ نشده است.

 

TCP error encountered while sending request to server

داده های نادرست روی خط مابین کاربر و سایت مورد درخواست، وجود دارد. شاید مشکل، سخت افزاری باشد.

 

Too many connection-try again later

در اینترنت نیز ساعات پر تردد وجود دارد و با ای خطا به نظر می رسد کاربر با آن برخورد کرده است.

 

Too many users (FTP خطای)

هیچ کدام از سایت های FTP امکن دسترسی نا محدود ندارند. ارتباطات فیزیکی یا سیاست مدیران، امکان استفاده تعدادی محدودی از کاربران نا شناس را به سایت فراهم می آورد. وقتی تعداد فراتر رفت، تمام کسانی که سعی در برقراری ارتباط دارند، با این خطا مواجه می شوند.
راه حل: برای برقراری ارتباط تلاش کنید. اما در یک سایت پرتردد یا سایتی که قوانین محدود کننده دسترسی دارد، امکان به دست آوردن چنین شانسی کم است. در این مورد به دنبال سایت های آینه ای بگردید و از آنها استفاده کنید.

 

Too much network traffic

صفحه وبی که کاربر تلاش دارد آن را مرور کند، کاربران بسیاری دارد که قبلا به آن متصل شده اند. گاهی اوقات دریافت این پیغام حکایت از وجود خطایی در cache کامپیوتر دارد.
راه حل: دکمه refresh یا reload کلیک کرده یا آدرس را دوباره تایپ کنید.

 

Unable to connect to

مرورگر نمی تواند با وب سایت مورد نظر درخواست کاربر، ارتباط برقرار کند. این امر علل مختلفی می تواند داشته باشد: URL اشتباه تایپ شده است، وب سایت مورد درخواست جابجا شده یا دیگر وجود ندارد، سرور ترافیک بالایی دارد یا کار نمی کند و یا اینکه مشکلات شبکه ای در اینترنت کاربر وجود دارد.

 

Unable to locate host

سرور برای امور امنیتی تعطیل شده یا ارتباط کاربر قطع شده است.
راه حل: روی refresh یا reload کلیک کنید. URL را کنترل کنید. در اکثر موارد مشکل حل می شود.

 

Unable to locate server

URL اشتباه تایپ شده است یا سرور وجود ندارد.
راه حل: URL را کنترل کنید. اگر جواب نداد، سعی کنید اطلاعات جدیدی در مورد آدرس سایت به دست آورید.

 

Unknown user (خطای پست الکترونیکی)

اشتباه تایپی وجود دارد. نام کاربری درست تایپ نشده یا آدرس اشتباه است.

 

Viewer not found

مرورگر نمی تواند فایل مورد درخواست را تشخیص دهد. فایل های قابل مرور الزاما گرافیکی نیستند. این فایل ها می توانند فایل های صوتی، کلیپهای فیلم، فایل های آرشیو Zip یا Sit و غیره باشند. فایل های غیر گرافیکی که Gif یا JPEG نیستند، ممکن است توسط مرورگر تشخیص داده نشوند. کادر محاوره ای که حامل این پیغام است، معمولا نوع فایل درخواستی را مشخص می کند.
راه حل: دستورالعمل مرورگر را دنبال کنید تا برنامه کاربردی مورد نیاز را دریافت دارید.

 

Warning: message skill undelivered After Xx hours (خطای پست الکترونیکی)

هشدار می دهد که شاید پیغام پستی با تاخیر ارسال شود. سرور به تلاش خود ادامه خواهد داد تا ارسال پیغام، در زمان تعیین شده به پایان برسد.

 

You cont log as a user (FTP خطای)

تمام سایت های FTP اجاز استفاده از سایت را به افراد غیر عضو نمی دهند. برخی از سایت ها نیز تعداد کاربران را محدود می کنند. احتمال دیگر این است که مرورگر شما اتصال های FTP ناشناس را پشتیبانی نمی کند. راه انتخابی بیشتر مرورگر ها این است که Anonymous را به عنوان نام کاربر و آدرس پست الکترونیک را به عنوان کلمه عبور ارائه می دهند. مرورگر American Online یکی از معدود مرورگرهایی است که این کار را انجام نمی دهد.

راه حل: بعد ازمدتی دوباره تلاش کنید یا نام کاربری و کلمه عبور را دستی وارد کنید ( از نرم افزار FTP مانند WS-FTP استفاده کنید، اما به خاطر داشته باشید نام کاربری شما، Anonymous و کلمه عبور شما، آدرس پست الکترونیک خودتان است).

منبع:asemon.ir


ویدیو : خطاهای اینترنتی به ترتیب حروف الفبا (3)