خشم هواداران استقلال از یک شایعه : درحالی که شمارش معکوس برای تغییرات در استقلال ...


درحالی که شمارش معکوس برای تغییرات در استقلال آغاز شده ، هواداران استقلال از این شوک ناگهانی شاکی هستند. جام نیوز: استقلال پس از 3 فصل ناکام در لیگ برتر ، در نتیجه گیری که بیشترش هم در دوران مدیریت وزارت ورزش جدید اتفاق افتاده است ، امسال استارتی موفق در فصل نقل و انتقالات داشتند. استفاده از یک مربی جوان استقلالی که محبوبیت زیادی روی سکوها دارد و سه خرید خوب برای تیم یعنی بختیار رحمانی ، وریا غفوری و فرشید باقری و البته حفظ ستاره های خوب تیم شان از سال های قبل ، امید زیادی به نو شدن دارند. استقلال امسال چندسالی از تیم سال های قبل جوانتر می شود و پوست می اندازد. درست در کوران فصل نقل و انتقالات اما شایعه شده مدیر و بخش عمده ای از اعضای هیات مدیره تیم عوض می شوند.

تصمیمی که اساسا ساختار تیم را به هم می ریزد. شایعه حضور منصور قنبرزاده ، مدیر فصل قبل نفت در استقلال که مدام حتی از درون وزارت ورزش گفته شده از سوی حمید گرشاسبی ، عضو هیات مدیره پرسپولیس حمایت می شود و بدتر اینکه یک هفته بعد از رسانه ای شدن این خبر ، هیچ واکنش رسمی درباره نقش این مدیرکل ورزش استان تهران و عضو هیات مدیره پرسپولیس گرفته نشده ، شب گذشته تعدادی از رسانه ها خبر دادند حضور قنبرزاده در راس مدیریت استقلال نهایی شده است. حالا بحث درباره شخم خوردن هیات مدیره استقلال است. اینکه معینی ، کردنوری و نجف نژاد از تیم می روند و دو مدیر دولتی یعنی تقوی نژاد رئیس سازمان امور مالیاتی کشور که پیشتر در بانک سپه حضور داشته و با قرارداد بلند مدتی که با برنامه 90 بست ، علاقه اش به فوتبال را نشان داده ، همچنین هاشم یکه زارع مدیر کارخانه پیکان که او هم همه جا علنی از علاقه اش به استقلال گفته و البته شهاب الدین عزیزی خادم این هیات مدیره ترمیم می شود. اعضایی که یکی از اعضای منتصب هیات مدیره فعلی از درون بدنه وزارت ورزش درباره اش سخن گفته و اینگونه در فضای ورزش کشور پیچیده است.

اینکه به هر دلیلی وزیر ورزش تصمیم به تغییر در هیات مدیره استقلال یا پرسپولیس داشته باشد از وظایف اوست و دیگر عادی شده که هر سال این تغییرات اتفاق بیفتد و مثل برگ خزان ، گروهی مدیر بریزند و گروهی دیگر جای شان را بگیرند اما اعلام این خبر در اوج کوران نقل و انتقالات سبب شد تا اینستاگرام رسمی باشگاه استقلال پر از انتقادهای شدید به وزارت ورزش باشد. اینکه آنها عدالت این مجموعه هدف قرار دهند و حداقل بخواهند تا پایان بسته شدن تیم ، روند این باشگاه به هم زده نشود.

حال باید دید شخص وزیر ورزش که در گفت و گو با مسئولان فعلی تیم هرگونه تغییری در شرایط فعلی را رد کرده ، پای قول و قرارش می ماند و استقلال بعد از سه فصل حداقل در کوران نقل و انتقالات و آماده سازی پیش فصل از گزند تغییرات و اختلافات و نابه سامانی مدیریتی در امان می ماند؟اتفاقی که نهایتا 10 روز دیگر نیاز به زمان دارد!


ویدیو : خشم هواداران استقلال از یک شایعه