خشم اوباما از کنگره برای ناتوانی در محدود کردن حمل اسلحه : درپی تیراندازی یک ...



محدود کردن حجم دانلود در مودم , محدود کردن اینترنت وایرلس tp link , داروهای گیاهی برای بزرگ کردن کیر

درپی تیراندازی یک مجرم سابقه دار در کانزاس که سه کشته در پی داشت، باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا خشم خود را از ناتوانی کنگره این کشور در ارتباط با مساله خشونت های ناشی از کاربرد اسلحه ابراز کرد.

خبرگزاری رویترز از کانزاس گزارش داد: مردی که پنجشنبه گذشته با استفاده از سلاح گرم در محل کار خود باعث مرگ سه تن شد، به گفته یکی از دوستانش مشروبخوار، افسرده و نیازمند به مشاوره روانی و پزشکی بود که در تیراندازی پلیس کشته شد.


این خبرگزاری افزوده است: اوباما دیروز (جمعه) در فلوریدا گفت که «تراژدی واقعی میزان عادی شدن این مساله - استفاده از اسلحه - است».'


براساس گزارش رویترز تعداد تیراندازی به مردم در آمریکا مهار اسلحه را به عنوان مساله ای در انتخابات سال آینده آمریکا افزایش داده ا ست.


درحالی که کاخ سفید خواهان وضع قوانینی از سوی کنگره برای مهار تملک اسلحه است، جمهوریخواهان آن را مخالف قانون اساسی می دانند که آزادی خرید و فروش اسلحه را مجاز می داند.


هر چند اخبار زیادی در ارتباط با قتل مردم از سوی افرادی دارنده سلاح گرم منتشر می شود، اما اخیرا در ایالت آیووا قانونی تصویب شد که به نوجوانان زیر 14 سال هم اجازه حمل اسلحه و کاربرد آن را می دهد.
 


ویدیو : خشم اوباما از کنگره برای ناتوانی در محدود کردن حمل اسلحه