خسروی، کمیته داوران را به سرقت متهم کرد : داور بین‌المللی پیشین فوتبال ایران ...


داور بین‌المللی پیشین فوتبال ایران با انتقاد از کمیته داوران گفت که آنها انصاف به خرج نداده و در حقش بی‌معرفتی کرده‌اند. خبرگزاری تسنیم: علی خسروی با اشاره به اعلام مصوبه‌های کمیته داوران برای بهبود داوری عنوان کرد: مصوبه‌های اعلام شده مربوط به کمیته داوران نیست بلکه طرح‌های من است که در برنامه 90 و ورزش و مردم آنها را گفته بودم. اگر مسئولان کمیته داوران عقل‌شان می‌رسید چرا تاکنون این کار را انجام نداده بودند و پس از صحبت‌های من چنین طرحی را ارائه دادند؟

وی ادامه داد: اگر آنها واقعا بلد نیستند تشکر کنند حداقل طرح را به نام خودشان نزنند و بی‌انصافی نکنند. حرف من این است که در کنار ارائه چنین مصوبه‌ای حداقل معرفت به خرج داده و از کارشناسان داوری و بنده که در این مدت همین حرف‌ها را زده بودیم، تشکر می‌کردند. مصوبه کمیته داوران یک «سرقت» بود و آنها حرف‌های من را دزدیدند و به نام خود ثبت کردند.

داور بین‌المللی پیشین فوتبال ایران اظهار داشت: فریدون اصفهانیان گفته بود برخی‌ها کاسه داغ‌تر از آش شده‌اند اما چطور زمانی که حرف‌های ما به نفع‌شان است نامی از ما نمی‌آورند و تشکر نمی‌کنند؟ آنها با این کار دست به سرقت زدند اما باید بدانند دیگر این کارها برای جمع کردن رأی هیئت‌ها در انتخابات اسفندماه فدراسیون فوتبال جوابگو نیست.  البته شاید آقایان می‌خواهند در انتخابات مجلس و بار دیگر در شورای شهر استان زنجان کاندیدا شوند چرا که اگر غیر از این بود در یک برنامه تلویزیونی با میلیون‌ها ببینده فقط به مردم زنجان سلام نمی‌کردند.

خسروی یادآور شد: من 8 طرح داده بودم که یکی از آنها کاهش داوران و کمک‌داوران بود اما کمیته داوران آنها را به نام خود زد. به اعتقاد من کلا 50 نفر شامل 20 داور و 30 کمک‌داور کافی است.

وی با اشاره به بحث سفر داوران برای قضاوت مسابقات تصریح کرد: من 6 ماه پیش گفته بودم داوران با کامیون تردد می‌کنند و حالا آقایان  صحبت از سفر با هواپیما می‌کنند اما ظاهرا از قوانین کشور اطلاع ندارند و نمی‌دانند پروازها چارتر شده است. مگر اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال «ایرلاین» دارد؟ آنها با این شرایط و بی‌اطلاعی از قانون کشور چطور می‌خواهند این مشکل را حل کنند؟

خسروی با اشاره به برگزاری کلاس آمادگی جسمانی برای داوران عنوان کرد: بارها اعلام کرده‌ایم که داوران محل تمرین مناسب در فصل زمستان، سالن و استخر ندارند و در سرما چگونه تست دهند؟ ضمن اینکه می‌گویند داورانی که شرکت نکردند حذف می‌شوند. این کلاس‌ها برای داوران جوان است نه افرادی مانند یدالله جهانبازی و رضا کرمانشاهی.

وی اضافه کرد: چون کرمانشاهی در این کلاس شرکت نکرد و تست نداد ابلاغ او برای بازی پرسپولیس و استقلال اهواز را گرفتند و او نمی‌تواند هفته آینده به عنوان داور این بازی انجام وظیفه کند.

داور بین‌المللی پیشین فوتبال ایران گفت: انتظار من از کمیته داوران این است که حداقل معرفت داشته باشد و واقعیت‌ها را بگوید.


ویدیو : خسروی، کمیته داوران را به سرقت متهم کرد