خرید هزارمیلیاردی هدایتی در فصل بعد! : حسین هدایتی با برنامه ای ویژه در فصل ...



هدایتی و خرید تیم لیگ اسپانیا , خرید شارژ ایرانسل , خرید شارژ همراه اول

حسین هدایتی با برنامه ای ویژه در فصل آینده در فوتبال ایران حضور خواهد یافت؛ در حال حاضر بمب بیش از هزار میلیاردی او در لیگ شانزدهم منفجر شد.

به گزارش ورزش سه، عابربانک اینبار هم دست به کار شده و به دنبال این است که فصل شانزدهم را با قدرت آغاز کند و به همین منظور مذاکره برای خرید باشگاه فولاد را استارت زده است. پیشنهاد اولیه در این رابطه برای خرید مجموعه فولاد که شامل کارخانه فولاد نیز می باشد مبلغ هزار میلیارد و هشتاد میلیون تومان است که مورد موافقت طرفین نیز قرار گرفته است.

حسین هدایتی برای خرید فولاد و پرداخت این مبلغ در حال حاضر پیشنهاد پرداخت 750 میلیارد به صورت نقد و الباقی آن را در ازای دریافت ملک های خود را داده است که مورد موافقت قرار نگرفته است. پیش از این گفته می شد حسین هدایتی با توجه به تمایل نفت برای واگذاری خواهان خرید این باشگاه است که بروز مشکلاتی در این رابطه مانع از تحقق این مساله شد و او از این خرید منصرف شد.

در حالی که در مناقصه واگذاری پرسپولیس در فصل گذشته بالاترین مبلغ مربوط به پیشنهاد حدود 300 میلیاردی بود که توسط هدایتی ارائه شده، گفته می شود مبلغ بیش از هزار میلیارد به فولاد به دلیل واگذاری کل مجموعه فولاد است.

 


ویدیو : خرید هزارمیلیاردی هدایتی در فصل بعد!